افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری بزودی


افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید مهدی هدایت گفت: فاز نخست کارخانه سیمان ری ۷ آبان افتتاح می‌شود و به محض اینکه فاز اول مجموعه به بهره‌برداری برسد، ادامه کار را پیگیری خواهیم کرد. سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه کارخانه سیمان...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید مهدی هدایت گفت: فاز نخست کارخانه سیمان ری ۷ آبان افتتاح می‌شود و به محض اینکه فاز اول مجموعه به بهره‌برداری برسد، ادامه کار را پیگیری خواهیم کرد.افتتاح فاز نخست کارخانه نوآوری و صنایع خلاق شهری بزودی

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه کارخانه سیمان ری اولین کارخانه سیمان کشور با خط تولید ۱۰۰ تنی بوده است، افزود: کاربری اصلی این طرح موزه صنعت سیمان است.

مهدی هدایت افزود:همچنین در راستای حمایت از اشتغال و فعالیت‌های دانش بنیان، قرار شده بخشی از آن هم به فضا‌های اشتراکی و استارتآپ‌ها اختصاص پیدا کند.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه این پروژه بزرگ، در مجموع در ۳ هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد، افزود: هفتم آبان که روز افتتاح فاز نخست طرح است، موزه دیزل ژنراتور در این محل راه اندازی می شود.

مهدی هدایت گفت: نمایش دو دستگاه دیزل بسیار قدیمی که هر کدام از آن‌ها با تولید ۲.۵ مگاوات، برق شهرری را تولید میکردند، از دیگر بخش‌های این موزه است و اسنادی که از آنجا به دست آمده و تجهیزات و ابزاری که در کارخانه سیمان بوده هم در موزه صنعت سیمان به نمایش عموم گذاشته میشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک