واکنش تهیه کننده «زوجی نو» به خداحافظی «باربد بابایی»


واکنش تهیه کننده «زوجی نو» به خداحافظی «باربد بابایی»

«زوجی نو» نام یک مسابقه تلویزیونی خانوادگی است که با هدف توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و نشاط و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده برای پخش در شبکه سوم سیما طراحی شده بود.

این مسابقه به تهیه کنندگی حامد خانی و کارگردانی محمد پورصباغیان در هر قسمت میزبان زوج‌های جوانی بود که از 6 ماه تا 3 سال از شروع زندگی مشترک آن‌ها گذشته است. مسابقه «زوجی نو» شامل بخش‌های متنوع و مهیجی بود و با آیتم‌های گوناگون فضایی سرگرم کننده برای مخاطبان این برنامه به ارمغان می‌آورد.

اخیرا مجری فصل گذشته این برنامه با سوار شدن بر موج رسانه‌ای اعتراضات مردمی، همچون چهره‌هایی که در روزهای اخیر ادعای حمایت از مردم ایران را فریاد زدند در پیامی که از صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده بود، از همکاری با «زوجی نو» و دیگر برنامه‌های تلویزیونی انصراف داده است. این در حالی است که اساسا در حال حاضر تصمیمی برای تولید فصل جدید این برنامه از سوی مسئولان شبکه سه گرفته نشده و قرار است برنامه‌های جدیدی با محوریت خانواده روی آنتن شبکه سه سیما برود.

*هیچ برنامه‌ای در صدا و سیما متکی به افراد نیست

حامد خانی تهیه کننده برنامه‌های «بهونه» و «زوجی نو»، ضمن اشاره به نکاتی در رابطه با تولید برنامه «زوجی نو» گفت: بنابر تصمیمات مسئولان شبکه سه سیما، قرار نبوده که برنامه «زوجی نو» در این مقطع زمانی تولید شود. این نکته را بنابر تجربه 20 ساله مطرح می‌کنم که هیچ برنامه‌ای در سازمان صدا و سیما متکی به افراد نیست. یعنی اگر بنده به عنوان تهیه کننده قصد همکاری با تلویزیون را نداشته باشم، در صورتی که از سوی مسئولان شبکه قصدی برای تولید یک برنامه وجود داشته باشد، بلافاصله فرد دیگری جایگزین افراد سابق خواهد شد. در خصوص عوامل دیگر برنامه‌ها نیز همین قاعده در سازمان صدا و سیما برقرار است.

*«خودمونی» با فضایی خانوادگی در شبکه سه سیما

وی در خصوص همکاری در ساخت یک برنامه تلویزیونی با محوریت خانواده در شبکه سه سیما افزود: هم اکنون در شبکه سه سیما یک برنامه خانواده محور با عنوان «خودمونی» با فضایی شاد، مفرح و خانوادگی در حال تولید است. کلیات این برنامه فضایی شبیه به همان برنامه «زوجی نو» است اما تغییراتی در نحوه انتخاب مهمانان و محتوای برنامه را شاهد خواهیم بود. به این صورت که دیگر تنها شاهد حضور زوج‌های جوان در برنامه نیستیم و تمام اعضای یک خانواده‌ در برنامه شرکت می‌کنند.

تهیه کننده «زوجی نو» ادامه داد: در این برنامه که قرار است به شکل یک مسابقه برگزار شود، با حضور اعضای یک خانواده اعم از پدربزرگ، مادر بزرگ و فرزندان آن‌ها لحظات شاد و مفرحی را در آنتن تلویزیون تماشا خواهیم کرد. در حال حاضر برنامه «خودمونی» به عنوان برنامه خانوادگی شبکه سه سیما در اولویت جدول پخش برنامه‌ها و در شرایط پخش از آنتن قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403