خیال ساوت‌گیت راحت شد: ریس جیمز برمی‌گردد


خیال ساوت‌گیت راحت شد: ریس جیمز برمی‌گردد

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد بعد از انجام معاینات پزشکی روی ریس جیمز، ستاره انگلیسی ملی‌پوش چلسی، مشخص شده که مصدومیت او جزئی است و ستاره انگلیسی به زودی به میدان برمی‌گردد و برای حضور در جام جهانی مشکلی نخواهد داشت.

این بهترین خبر برای گراهام پاتر، سرمربی چلسی، و همینطور گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، است که از دیشب نگران از دست دادن ریس جیمز بودند. او در دیدار دیشب چلسی و میلان بعد از برخورد با تئو هرناندز روی زمین افتاد و درحالیکه زانویش را گرفته بود از درد به خود می‌پیچید.

خیال ساوت‌گیت راحت شد: ریس جیمز برمی‌گردد

در حالیکه تنها حدود یک ساعت از شروع مسابقه می‌گذشت جیمز نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد. علاوه بر چلسی و گراهام پاتر، تیم ملی انگلیس و گرت ساوت‌گیت هم از دیشب به شدت نگران سلامت جیمز بودند و وضع سلامتش را از چلسی جویا شده بودند.

گاردین امروز در گزارشی اعلام کرد نتایج اسکن‌ها و معاینات پزشکی که امروز روی ریس جیمز انجام شده نشان می‌دهد مصدومیت او جزئی است و نیازی به عمل جراحی نخواهد داشت.

اولین بازی انگلیس در جام جهانی در روز آغاز این رقابت‌ها برابر تیم ملی ایران است. گزینه دیگر ساوت‌گیت برای حضور در این پست ترنت الکساندر آرنولد است که این فصل به شکل قابل توجهی افت کرده و همین موضوع باعث نگرانی ساوت‌گیت شده است. او حالا نفس راحتی خواهد کشید که در قطر ریس جیمز را در اختیار خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !