پس‌لرزه‌های دعوای کلوپ-هامان: مثل بچه‌های لج‌باز است!


پس‌لرزه‌های دعوای کلوپ-هامان: مثل بچه‌های لج‌باز است!

یک فوتبالیست سابق انگلیسی با اشاره به دعوای لفظی یورگن کلوپ و دتمار هامان می‌گوید سرمربی لیورپول مثل کودکان لج‌باز رفتار می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل اگبونلاهور، فوتبالیست سابق انگلیسی که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال در رسانه‌ها فعالیت می‌کند، به دعوای لفظی یورگن کلوپ و دتمار هامان وارد شده و انتقادهای تندی به صحبت‌های امروز کلوپ در پاسخ به هامان مطرح کرد.

ماجرا از زمانی آغا زشد که دتمار هامان، فوتبالیست آلمانی سابق لیورپول، در گفتگو با تاک‌اسپورت با موضوع وضعیت بغرنج لیورپول در شروع فصل جاری گفت:" بالاخره روزی می‌رسد که آنها درباره مربی هم جلسه بگیرند و صحبت کنند. هر چند نمی‌دانم تا رسیدن به آن زمان چقدر وقت باقی مانده".

یورگن کلوپ که امروز در آستانه دیدار تیمش با رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرده بود با عصبانیت به صحبتهای هامان واکنش نشان داد تا مشخص شود از او تا چه حد عصبانی است. کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هامان و صحبت‌هایش گفت:" آها، چه عالی. چه منبع درجه‌یکی! کسی که همه جا مورد احترام است".

پس‌لرزه‌های دعوای کلوپ-هامان: مثل بچه‌های لج‌باز است!

اگبونلاهور در میانه این دعوای لفظی در گفتگویی با تاک‌اسپورت خود را وارد دعوای کلوپ و هامان کرد و گفت:" یورگن کلوپ مثل بچه‌های لجباز بود. هامان کسی است که با لیورپول فاتح چمپیونزلیگ شده و کارنامه فوتبالی درخشانی دارد. اگر او اجازه نداشته باشد درباره لیورپول صحبت کند پس چه کسی می‌تواند؟ کلوپ شخصیت همیشگی‌اش را از دست داده و زیر فشار خم شده است".

دعواهای لفظی اگبونلاهور و کلوپ هم سابقه دارد. در ماه آگوست امسال بعد از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، اگبونلاهور به تندی از کادر فنی شیاطین سرخ انتقاد کرد و یورگن کلوپ او را هدف گرفت و در یک مصاحبه گفت:" گابی اگبونلاهور زمانی که من تازه مربی لیورپول شده بودم به ما 6-0 باخت. یادم نمی‌آید او در آن مسابقه کار خاصی کرده باشد. وقتی شنیدم درباره یونایتد چه می‌گوید نزدیک بود به او زنگ بزنم و بگویم انگار یادت رفته که خودت هم زمانی بازیکن بودی".

پس‌لرزه‌های دعوای کلوپ-هامان: مثل بچه‌های لج‌باز است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر «سی‌ان‌ان» درباره حادثه اصفهان/ پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است + عکس