صمدی: نیان الکترونیک روند رو به رشدی دارد/ شیرازه تیم ما از هم پاشید


صمدی: نیان الکترونیک روند رو به رشدی دارد/ شیرازه تیم ما از هم پاشید

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان معتقد است که بازیکنانش روند رو به رشدی دارند و بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد صمدی پس از پایان مسابقه تیمش برابر ایفاسرام اردکان در سومین هفته لیگ برتر و شکست برابر حریف بیان کرد: تیم ایفاسرام اردکان یکی از تیم‌های پرمهره و مدعی قهرمانی در لیگ برتر امسال است و در اولین دیدار خانگی خود در مشهد، به این تیم بسیار پرمهره و قدرتمند برخوردیم.

وی با بیان این‌که رقابت سختی برابر تیم ایفاسرام داشته‌اند، تصریح کرد: بازیکنان با تجربه تیم میهمان توانستند نتیجه ست پنجم را به نفع خود رقم بزنند.

صمدی با اشاره به نتایج دو مسابقه گذشته که نتیجه را واگذار کردند و تلاش بازیکنان خود خاطرنشان کرد: تیم روند رو به رشدی دارد و بازیکنان بازی به بازی هماهنگ‌تر شده‌اند. روند کار خوب است و از تلاش بازیکنان تیم رضایت داریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم این تلاش‌ها از هفته آینده با نتیجه همراه باشد و بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم نیان الکترونیک با اشاره به تنش‌های به وجود آمده در ست پنجم بیان کرد: متاسفانه با تشنج‌هایی که در ست پایانی به‌وجود آمد، شیرازه تیم ما از هم پاشید.

ایفاسرام اردکان با پیروزی بر نیان الکترونیک خراسان به دومین برد خود در مسابقات لیگ برتر دست یافت. این تیم اردکانی در رقابتی که پنج ست ادامه یافت با نتیجه سه بر دو موفق به شکست حریف مشهدی خود شد.

هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان