مطهری: فوتبال ایران باید قدر امثال قلعه‌نویی را بیشتر بداند/ کار تیمی در نساجی حرف اول را می‌زند


مطهری: فوتبال ایران باید قدر امثال قلعه‌نویی را بیشتر بداند/ کار تیمی در نساجی حرف اول را می‌زند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فوتبال ایران باید قدر امثال امیر قلعه نویی را بیشتر بداند.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان، اظهار داشت: می‌دانیم گل گهر تیم قابل احترامی است‌ که‌ سرمربی با تجربه و پرافتخاری به نام امیر قلعه‌نویی دارد‌. به نظر من فوتبال ایران باید قدر امثال قلعه‌نویی‌ها را بیشتر بداند.

وی افزود: بازی فردا از لحاط تاکتیکی و فیزیکی بسیار سختی برای هر دو تیم است. گل‌گهر را خیلی خوب رصد و آنالیز کردیم ولی این آنالیز و دستورات تاکتیکی باید در زمین بازی اجرا شود. بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کردند و در مسیر درستی قرار داریم. واقعا تیم ما در مسیر پیشرفت است و این حس خوبی را به کادرفنی می‌دهد.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: خودمان را از هر لحاظ آماده کرده‌ایم که فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم تا بتوانیم نتیجه خوبی هم بگیریم. این بازی ۲_۳ کلید دارد. باید بچه‌ها خیلی پرتلاش دونده و مبارزه‌گر باشند. باید برای اهداف تیمی‌مان تلاش کنند‌. نکته بعدی این است که باید در طول بازی تمرکز کافی داشته باشیم تا نقاط قوت گل‌گهر را کنترل کرده و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم. در نهایت باید فردا خیلی هوشمندانه بازی کنیم.

مطهری ادامه داد: بچه‌های ما بارها نشان داده‌اند به معنای واقعی یک تیم هستند‌. کار تیمی در نساجی حرف اول را می‌زند. امیدوارم بازی خیلی خوبی باشد و بینندگان تلویزیونی از آن لذت ببرند.

وی درباره غایبان نساجی برای این بازی، توضیح داد: مصدوم اکبر صادقی را داریم که در ۳_۲ هفته اخیر با ما نبوده اما محروم نداریم.

مطهری درخصوص اینکه از زمان حضورش در نساجی تیم رو به جلو و فوتبال روان‌تری دیده شده و دلیل استفاده نکردن از برخی نفرات فصل قبل این تیم در ترکیب اصلی، گفت: همیشه سعی کرده‌ایم فوتبال خوب، رو به جلو و قابل احترامی بازی کنیم. بستگی به شرایط بازی دارد. برخی مواقع نسبت به حریف تاکتیک خاصی را اتخاذ می‌کنیم ولی در مجموع تفکرات من همیشه این است فوتبال رو به جلو، خوب و قابل احترام بازی کنیم تا بازیکنان، خودمان و تماشاگران لذت ببریم.

وی عنوان کرد: در برخی بازی ها نیز پیش آمده که نتوانسته‌ایم ایده‌های تاکتیکی خود را پیاده کنیم. بستگی به تیم حریف هم دارد که بخواهیم چگونه مقابلش کار کنیم اما تفکر من این است فوتبال رو به جلو بازی کنیم. مواقعی هم نیاز است جور دیگری بازی کنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: بضاعت خودمان را داریم. با وجود اینکه مدیران و مالک باشگاه خیلی تلاش کردند تا بتوانند تیم بهتری ببندند اما بضاعت ما همین است. همیشه گفته‌ام بچه‌های ما واقعا متعهدانه کارشان را انجام دادند و سعی کردیم یک تیم باشیم. این برای من از هر چیزی مهم تر است‌ که‌ کار تیمی در نساجی حرف اول را بزند. مهره‌های خیلی خوب و بچه‌های خیلی تاثیرگذاری هم داریم که برای تیم خود، همه چیزشان را می‌گذارند. در هفته‌های گذشته هم نشان دادیم تیم خوب و قابل احترامی هستیم.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور