لیگ برتر والیبال| برد نمایندگان سیرجان و گرگان مقابل حریفان


لیگ برتر والیبال| برد نمایندگان سیرجان و گرگان مقابل حریفان

هفته سوم لیگ برتر مردان با پیروزی تیم‌های پاس گرگان و فولاد سیرجان برابر حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه بیستم مهرماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر پیگیری شد.

تیم پاس گرگان در ششمین مسابقه این هفته لیگ برتر در سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان هورسان رامسر بود.

رامسری‌ها در این مسابقه سه بر دو مغلوب حریف شدند تا نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کنند اما یک امتیاز به دست آورند.

شاگردان عیسی سنگدوینی در ست دوم و چهارم 25 بر 21 و 29 بر 27 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 16 بر 14 به پیروزی رسیدند تا به دومین برد خود دست یابند و پنج امتیازی شوند.

حمید حق‌بین و اسماعیل صباغ ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 150 دقیقه طول کشید.

مسعود ذوقی، مهدی نویدی و محمد آقایی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر مردان تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان ایرانیان با قضاوت وحید پورکاشیان و میثم پارسه داوران اول و دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

فولاد سیرجان در این مسابقه سه بر یک میزبان خود را شکست داد تا همچنان تیم بدون شکست مسابقات باقی بماند و صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.

شاگردان آرش صادقیانی در ست سوم 28 بر 26 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند تا نخستین شکست فصل را در بازی خانگی تجربه کنند.

یونس حسن‌زاده و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 137 دقیقه طول کشید. عماد جوینده بازیکن تیم ملل مریوان در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی