همه دستگاه‌ها در خوزستان باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند


همه دستگاه‌ها در خوزستان باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها در این استان باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند و دستگاه‌ها نیز گزارشات خود را با این فرهنگ ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه بسیج سازندگی استان خوزستان ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه تحول اساسی دستگاه‌های اجرایی پایه‌گذاری شد.

وی افزود: به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌هایی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نهادهایی مانند بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمیته‌های انقلاب اسلامی و… ایجاد شدند؛ همچنین ورود ظرفیت‌های مردمی به صحنه سبب شد تا بتوان از فرهنگ و روحیه جهادی و بسیجی که منبعث از انقلاب اسلامی است، استفاده شود.

خلیلیان با بیان اینکه اکنون بسیج سازندگی به درختی تنومند تبدیل شده است، عنوان کرد: اقدامات بسیار ارزنده‌ای در بسیج سازندگی انجام شده که همه دستگاه‌ها باید با همین انگیزه و روحیه کار را پیش گیرند.

وی، فرهنگ و نهاد بسیج سازندگی را یک الگو قابل ترویج در کشور دانست و بیان کرد: همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید به بسیج سازندگی تبدیل شوند و دستگاه‌ها نیز گزارشات خود را با این فرهنگ ارائه کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی در یکسال گذشته افزود: در بازسازی زلزله اندیکا بسیج سازندگی موفق به احداث و تحویل ۳۷۴ واحد جایگاه دام و مشارکت در بازسازی ۱۳ مدرسه شد.

خلیلیان در خصوص ورود بسیج سازندگی به بحث مقابله با ریزگردها تصریح کرد: بسیج سازندگی از سال ۱۳۹۹ در راستای مقابله با ریزگردها پروژه‌هایی را در بحث تثبیت شن کلید زد که برخی از این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۰ و بخش دیگر ۱۴۰۱ به پایان رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت بسیج سرمایه‌گذاران برای رونق استان انجام شود، گفت: همه کارمندان دولت باید به صورت گروه‌های جهادی کار را پیش ببرند تا شاهد تحول اساسی در استان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟