بانک‌های خوزستان پشتوانه‌ای برای ازدواج جوانان و فرزندآوری باشند


بانک‌های خوزستان پشتوانه‌ای برای ازدواج جوانان و فرزندآوری باشند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: بانک‌های استان باید پشتوانه تسهیل ازدواج جوانان و فرزندآوری باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز چهارشنبه در دومین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان خوزستان ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تاکید کرد: بانک‌های استان باید پشتوانه تسهیل ازدواج جوانان و فرزندآوری قرار گیرند؛ همچنین دستگاه‌های اجرایی باید حمایت‌های لازم را از کارمندانی که مادر می‌شوند، داشته باشند.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت اشتغال‌زایی برای جوانان بیان کرد: اشتغالزایی برای جوانان نقش اساسی در تسهیل ازدواج دارد.

وی افزود: موضوع مسکن باید به صورت ویژه دنبال شود و اولویت‌های مشخص شده از سوی قانون محقق شود تا بتوان رتبه خوزستان را از نظر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارتقا داد.

استاندار خوزستان در خصوص ارائه تسهیلات مرتبط یا فرزندآوری و ازدواج از سوی بانک‌ها تصریح کرد: برخی از بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات مرتبط یا فرزندآوری و ازدواج عملکرد مطلوبی داشتند؛ عملکرد برخی دیگر از بانک‌ها قابل قبول نبود که برای رسیدگی به این منظور کارگروهی معین شد و در جلسات بعدی این موضوع را با حضور بانک‌ها بررسی خواهیم کرد.

خلیلیان پیرامون سخت‌گیری بانک‌ها در دریافت وثیقه گفت: پس از برگزاری جلسه کارگروه نیز تصمیماتی را در زمینه سخت‌گیری بانک‌ها در دریافت وثیقه اتخاذ خواهیم کرد تا بانک‌ها در ارائه تسهیلات مربوط به ازدواج، فرزندآوری و مسکن وثایق سنگینی را از مردم دریافت نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منشا صدای انفجار در گناوه چه بود؟