جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند


جوانان و نوجوانان طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند

تالش- مدیرکل تبلیعات اسلامی گیلان با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در تشکیل تمدن نوین اسلامی گفت: وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش میلاد وحدت امت رسول الله در تالش، اظهار کرد: خداوند در قرآن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی سفارش ویژه کردند.

وی با استناد به آیه شریفه قرآن کریم به تشریح جایگاه وحدت در امت اسلامی پرداخت و افزود: وحدت رمز موفقیت و درون مایه سعادت بشری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آیه معروف «اشدا علی کفار»، دشمنی با استکبار را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: کسی که ادعای دوستی با امت اسلامی دارد نباید با کفار و دشمن هم عقیده و نظر باشد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) منادی وحدت جامعه اسلامی بودند، گفت: امام راحل مقابل هر کفری محکم ایستادند و از مواضع خود کوتاه نیامدند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با کفر تمدنی جز اولویت‌های جامعه اسلامی است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی بیش از چهل سال است که با وجود مذاهب، عقاید و سلایق مختلف علیه کفار و استکبار ایستادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خیانت‌های گسترده در دوران پهلوی به ایران، بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی به همت پاچه خواری‌های شاه خیانت کار نفت، منابع و ثروت عظیم ایران توسط استکبار به یغما رفت.

وی با بیان اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی روی ریل قرار گرفته است، افزود: جوانان و نوجوانان انقلابی طلایه داران تشکیل تمدن نوین اسلامی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟