برنامه جدید مایکروسافت ٣65 برای ویندوز، موبایل و وب رونمایی شد


برنامه جدید مایکروسافت ٣65 برای ویندوز، موبایل و وب رونمایی شد

مایکروسافت با به‌روزرسانی آفیس تحت‌وب و تغییر نام تجاری آن به Microsoft 365، ویژگی‌های جدیدی به این اپ اضافه می‌کند.

مایکروسافت در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان Microsoft Ignite 2022 به‌روزرسانی بزرگی برای آفیس در ویندوز و اندروید و iOS رونمایی کرد. اکنون نام این اپ به «Microsoft 365» تغییر می‌کند و چندین ویژگی و تغییرات جدید به آن اضافه می‌شوند. اپ مذکور «تکامل» تجربه‌ی پیشین خواهد بود و هدف آن هماهنگی این سرویس با بقیه‌ی برند مایکروسافت ۳۶۵ است.

به‌گزارش ویندوز سنترال، علاوه‌بر ویژگی‌های موجود در اپ قدیمی آفیس، ازجمله امکان ایجاد اسناد جدید و مشاهده‌ی فهرست اسناد اخیراً بازشده و دسترسی به فایل‌ها و محتوای ذخیره‌شده در فضای ابری یا درایور محلی، این اپ تغییرنام‌یافته‌ قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌دهد. درادامه، ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافه‌شده به Microsoft 365 مشاهده می‌کنید:

  • فید جدید: روشی نوین برای همگام‌شدن با کار به‌کمک نمایش فایل‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده از افرادی که کاربران با آن‌ها همکاری می‌کنند.
  • ماژول اپ‌ها: رابط بازطراحی‌شده برای دسترسی به هر اپ مایکروسافت ۳۶۵ و برنامه‌های شخص ثالث مرتبط. این ماژول اکنون برای اولین‌بار در تلفن‌همراه دردسترس است.
  • برچسب‌گذاری: روشی جدید و شهودی برای کاربران به‌منظور سازمان‌دهی کار خود مستقل از محل ذخیره‌ی فایل‌ها.

مایکروسافت می‌گوید اپلیکیشن به‌روزشده که اکنون نام تجاری Microsoft 365 را به‌دوش می‌کشد، در ماه نوامبر منتشر خواهد شد. این اپ جدید درست مانند نمونه‌ی قدیمی، مبتنی‌بر فناوری وب است و این مسئله به شرکت توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تجربه یکسانی در پلتفرم‌های مختلف ازجمله مرورگر وب و ویندوز و پلتفرم‌های موبایل به کاربران خود ارائه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول