رونمایی مایکروسافت از قابلیت‌های جذاب و جدید DALL-E 2


رونمایی مایکروسافت از قابلیت‌های جذاب و جدید DALL-E 2

مایکروسافت در رویداد امروز خود از قابلیت‌های جدید دال- ای 2 (DALL-E 2) رونمایی کرد. بر اساس یکی از این قابلیت‌ها، کاربران موتور جست‌وجوی بینگ به‌زودی قادر خواهند بود تا با استفاده از دال- ای 2 تصاویر خود را تولید کنند. شرکت OpenAI در همکاری با...

مایکروسافت در رویداد امروز خود از قابلیت‌های جدید دال- ای 2 (DALL-E 2) رونمایی کرد. بر اساس یکی از این قابلیت‌ها، کاربران موتور جست‌وجوی بینگ به‌زودی قادر خواهند بود تا با استفاده از دال- ای 2 تصاویر خود را تولید کنند. شرکت OpenAI در همکاری با مایکروسافت، کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از ماشین یادگیری هوشمند دال- ای 2 به راحتی متن مورد نظر خود را تبدیل به تصویر کنند.

این قابلیت بیشتر مناسب کاربرانی است که به دنبال تصویری هستند که هنوز تولید نشده است. این دسته از کاربران می‌توانند با مراجعه به بینگ و تایپ کلمه مورد نظر خود در سرچ باکس، تصویر مورد نیازشان را تولید کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که فناوری به کار رفته در این هوش مصنوعی به نحوی است که دائماً در حال یادگیری و تحول بوده و روز به روز نتایج بهتری را به کاربران نمایش خواهد داد. البته OpenAI تا حد امکان محتوای جنسی و خشن را از پایگاه اطلاعاتی مایکروسافت حذف کرده است تا از این قابلیت سوءاستفاده نشود. این سرویس در هفته‌های آتی به صورت محدود در برخی از کشورها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در ماه‌های آتی مناطق بیشتری به آن دست خواهند یافت.

اما مایکروسافت به همین سرویس بسنده نکرده و با استفاده از دال- ای 2 اپلیکیشنی تحت عنوان Microsoft Designer برای Microsoft 365 طراحی کرده است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی دست به طراحی دعوتنامه، کارت پستال و تصاویر متفاوت برای شبکه‌های اجتماعی بزنند. مایکروسافت ادعا می‌کند که این کار نیز تنها با تایپ کلمه مورد نظر صورت می‌پذیرد و نیازی به کار گرافیکی نیست و هوش مصنوعی تمام کارهای مورد نیاز را انجام خواهد داد.

این اپلیکیشن تحت وب عمل می‌کند و از امروز با ویژگی‌ها و قابلیت‌های محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مایکروسافت اعلام کرده که این اپلیکیشن در نهایت به Microsoft Edge می‌پیوندد و نیاز کاربران در حوزه تصاویر گرافیکی را به آسانی برطرف خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس