لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت با هدف ارتقا کیفیت میتینگ‌های آنلاین معرفی شدند


لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت با هدف ارتقا کیفیت میتینگ‌های آنلاین معرفی شدند

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت جهت بهبود کیفیت جلسات هیبریدی (ترکیبی) در جدیدترین رویداد این غول تکنولوژی آمریکایی رونمایی شدند.Microsoft Audio Dock و کنترلر از راه دور Microsoft Presenter Plus، ابزار جدیدی هستند که کاربران با استفاده از آن‌ها...

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت جهت بهبود کیفیت جلسات هیبریدی (ترکیبی) در جدیدترین رویداد این غول تکنولوژی آمریکایی رونمایی شدند.

Microsoft Audio Dock و کنترلر از راه دور Microsoft Presenter Plus، ابزار جدیدی هستند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند کیفیت جلسه‌های هیبریدی را ارتقا دهند. لازم به ذکر است که این ابزار شامل گواهی T.E.A.M می‌شود.

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت

ابتدا Audio Dock را در لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت مشاهده می‌کنیم که در واقع یک اسپیکر همه‌کاره با فناوری Pass Through Charging است. این محصول دارای یک پورت HDMI، یک پورت USB-A و دو پورت USB-C خواهد بود. با استفاده از HDMI و USB-C می‌توان دو مانیتور را به آن متصل کرد و فناوری شارژ گذرا با پشتیبانی از حداکثر توان ۶۰ وات، برای اکثر لپ تاپ‌های موجود در بازار مناسب خواهد بود.

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت با هدف ارتقا کیفیت میتینگ‌های آنلاین معرفی شدند

Audio Dock میکروفون‌های دو گانه Dual-Facing را به کاربران خود ارائه می‌دهد که از قابلیت کاهش نویز‌های اضافه پشتیبانی می‌کند. در قسمت بالایی محصول، کنترل قطع صدا قرار دارد که به وضوح وضعیت سیستم صوتی شما را نشان می‌دهد. به لطف چنین ویژگی‌هایی در لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت می‌توان اطمینان داشت که در مواقع مورد نیاز، صدای اسپیکر کاملا قطع شود و از هرگونه اتفاق شرم‌آور که امکان دارد در طول یک جلسه رخ‌دهد، جلوگیری کرد.

در قسمت بالایی Audio Dock شاهد کلیدی هستیم که با فشار دادن آن می‌توان به سرعت در جلسات حضور یافت؛ همچنین، از این دکمه می‌توان در جلسات، برای اعلام حضور نیز استفاده کرد. این وسیله‌جانبی کمک بزرگی جهت پیشگیری از شلختگی میز کامپیوتر محسوب می‌‎شود و از مشکلات گوناگونی که به سبب افزایش تعداد اتصالات و سیم‌ها به‌وجود می‌آیند جلوگیری خواهد کرد.

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت شامل یک کنترلر از راه دور به نام Presenter Plus می‌شود که کاربران با استفاده از آن، می‌توانند در خانه یا محل کار خود به راحتی در جلسه‌های گروهی شرکت کنند. همچنین، خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با اپلیکیشن‌هایی مانند: Power Point، Prezi و Keynote سازگار خواهد بود.

لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت با هدف ارتقا کیفیت میتینگ‌های آنلاین معرفی شدند

در صورتی که طی جلسات خود نیاز به ارائه و توضیح مطلبی داشته باشید، کنترلر Presenter Plus زحمت شما را به میزانی قابل توجه‌ کاهش می‌دهد. به لطف این کنترلر می‌توان تنها با فشردن چند دکمه برخی از فعالیت‌های اصلی مانند تعویض اسلایدها، قطع یا وصل کردن صدای خود و اشاره به بعضی از بخش‌های مطلب را به راحتی مدیریت کرد.

اکنون این سوال مطرح می‌شود که اتصال Microsoft Presenter Plus تا چه میزان پایدار است و آیا می‌توان از دستگاه فاصله گرفت و همچنان با استفاده از کنترلر ارائه خود را مدیریت کرد؟ در پاسخ باید گفت که این کنترلر از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و ارتباط آن، تا حداکثر فاصله ۱۰ متر نیز پایدار خواهد بود‌.

متاسفانه در حال‌حاضر تاریخ عرضه و قیمت نهایی این لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت مشخص نشده است؛ اما می‌توان اطمینان داشت که تا زمان اعلام قیمت و تاریخ عرضه Audio Dock و Presenter Plus زمان زیادی باقی نمانده است.

در آخر باید گفت که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا طی سال‌های اخیر، اکثر بیزینس‌ها و حتی شیوه ارتباط مردم، دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. این تغییرات سبب شده که افراد بیش از پیش به ارتباط و حتی برگزاری جلسات رسمی به صورت آنلاین تمایل پیدا کنند. به‌همین جهت می‌توان گفت که لوازم‌جانبی جدید مایکروسافت با استقبال گسترده کاربران در سراسر جهان مواجه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان