آرژانتین امیدوار شد: دیبالا شاید به جام جهانی برسد


آرژانتین امیدوار شد: دیبالا شاید به جام جهانی برسد

اسکن ام‌ار‌آی پائولو دیبالا امروز در شهر رم انجام شد و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند نتایج نشان می‌دهد او همچنان شانس بازی در جام جهانی قطر را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت پائولو دیبالا در دیدار روز یکشنبه رم مقابل لچه نه تنها برای جالوروسی بلکه برای تیم ملی آرژانتین شوک بزرگی بود. با اینکه گفته می‌شد او به احتمال زیاد جام جهانی را از دست داده است ولی تیم پزشکی آاس رم نتیجه‌گیری نهایی را به انجام اسکن ام‌آر‌آی موکول کرده بود.

دیبالا امروز در شهر رم اسکن ام‌ار‌آی انجام داد و مشخص شد عضله کشاله ران او دچار آسیب‌دیدگی شده است. شبکه اسکای ایتالیا دقایقی پیش اعلام کرد بعد از این اسکن پزشکان به دیبالا اطلاع دادند که چهار تا 6 هفته نمی‌تواند به میدان برود ولی او همچنان شانس حضور در جام جهانی قطر را خواهد داشت.

آرژانتین امیدوار شد: دیبالا شاید به جام جهانی برسد

جام جهانی 2022 قطر روز 20 نوامبر آغاز می‌شود و اگر مدت زمان بهبود دیبالا بیش از چهار هفته طول نکشد او این شانس را خواهد داشت که در قطر با پیراهن آلبی‌سلسته به میدان برود.

کوریرو دلو اسپورت هم می‌گوید ستاره آرژانتینی هفته آینده بار دیگر در یک کلینیک تخصصی مورد بررسی و معاینه قرار خواهد گرفت و روند ریکاوری او از همان زمان آغاز خواهد شد.

روز یکشنبه رم در خانه خود استادیوم المپیکو میزبان لچه بود. دیبالا برای زدن یک ضربه پنالتی حساس پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را وارد دروازه کرد تا جالوروسی 2-1 پیروز شده و سه امتیاز را به خود اختصاص دهد. ولی دیبالا بلافاصله بعد از شلیک پنالتی احساس ناراحتی کرد و زمین مسابقه را ترک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا