مراقب شیطنت و فتنه انگیزی دشمن باشیم/ملت از انقلاب جدا نمی‌شوند


مراقب شیطنت و فتنه انگیزی دشمن باشیم/ملت از انقلاب جدا نمی‌شوند

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ملت ایران قدردان تلاش‌ها و جانفشانی‌های نیروهای نظامی و امنیتی خود بوده و هیچگاه از انقلاب جدا نمی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ مردمی امت رسول الله (ص) در گنبدکاووس اظهارکرد: مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی همراهی و حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه و در وسط میدان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سرشت دشمنان شیطنت و فتنه انگیزی است و بر همه مردم شیعه و اهل سنت واجب است که مراقب توطئه‌های آنها باشند.

وی گفت: مردم ایران بارها و بارها با حضور پرشور خود در صحنه به دشمنان سیلی زده و اکنون نیز سیلی و انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

دیلمی اضافه کرد: ایادی اربعه شیطان شامل آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، منافقین کوردل و جریان فتنه در خیال خام خود فکر می‌کردند با فریب عده‌ای جوان و برانگیختن احساسات آنها می‌توانند به انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین گفت: دشمنان بدانند که امنیت کشور ما خط قرمز ما است و یقین بدانید هرگونه تعرض به پایگاه‌های انتظامی و بسیج تعرض به تمامیت انقلاب است و با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید