با کمک صرافی کوین بیس پذیرش رمزارز توسط گوگل کلود ممکن شد


با کمک صرافی کوین بیس پذیرش رمزارز توسط گوگل کلود ممکن شد

Google Cloud که یکی از زیرمجموعه‌های گوگل در حوزه ارائه خدمات ابری است، به‌تازگی یک قرارداد همکاری بلندمدت با بزرگ‌ترین صرافی مبادله رمزارز آمریکا به نام Coinbase منعقد کرده است. بر اساس این همکاری مشتریان گوگل کلود به‌زودی می‌توانند با استفاده...

Google Cloud که یکی از زیرمجموعه‌های گوگل در حوزه ارائه خدمات ابری است، به‌تازگی یک قرارداد همکاری بلندمدت با بزرگ‌ترین صرافی مبادله رمزارز آمریکا به نام Coinbase منعقد کرده است. بر اساس این همکاری مشتریان گوگل کلود به‌زودی می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال و رمزارز هزینه خدمات خود را پرداخت کنند.

گوگل کلود و صرافی مبادله رمزارز Coinbase از انعقاد قرارداد همکاری بلندمدت برای سرمایه‌گذاری در فناوری web3 و امکان پشتیبانی از پرداخت‌های مبتنی بر دارایی‌های رمزارزی در پلتفرم Google Cloud خبر داده‌اند.

بر اساس این قرارداد، به‌زودی مشتریان پلتفرم ابری Google Cloud قادر خواهند بود هزینه خدمات و سرویس‌های خود را با استفاده از چند مدل رمزارز پرداخت کنند.

با کمک صرافی کوین بیس پذیرش رمزارز توسط گوگل کلود ممکن شد

گفته شده که این پرداخت‌های مبتنی بر رمزارز قرار است توسط درگاه Coinbase Commerce پردازش شوند. این درگاه می‌تواند پرداخت‌های بین‌المللی را از طریق صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال کوین‌بیس در بلاک چین تسهیل کند.

پس از نهایی شدن این قرارداد، پلتفرم ابری گوگل (Google Cloud Platform یا GCP) امکان‌پذیرش و پشتیبانی از رمزارزهای محبوب بازار مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، سولانا و دوج کوین را خواهد داشت.

به لطف گوگل، صرافی کوین بیس قدرتمندتر می‌شود

علاوه بر این، به‌عنوان بخشی از این قرارداد همکاری بین گوگل و صرافی کوین بیس قرار است گوگل کلود به ارائه‌دهنده رسمی خدمات ابری Coinbase تبدیل شود.

صرافی مبادله رمزارز کوین بیس در حال حاضر با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سراسر جهان، بزرگ‌ترین پلتفرم مبادلات مبتنی بر رمزارز در ایالات متحده توصیف می‌شود و این همکاری بلندمدت با گوگل قرار است به گسترش پلتفرم داده‌ها و مبادله آن کمک کند.

در همین رابطه بخوانید:

- مایکروسافت با همکاری متا، ویندوز، آفیس، تیمز و ایکس باکس را به دنیای متاورس و VR می‌آورد
- روسیه متا را به لیست گروه های تروریستی و افراطی اضافه کرد

صرافی مبادله رمزارز Coinbase قرار است بر اساس این قرارداد از ظرفیت‌های گوگل در زمینه تجزیه‌وتحلیل داده‌های بزرگ و همچنین پلتفرم پردازش و مدیریت داده‌های ابری گوگل به نام BigQuery استفاده کند. پلتفرم BigQuery به‌تازگی باهدف تبدیل‌شدن به ابر پلتفرم داده‌های ابری ارتقا یافته است.

با کمک صرافی کوین بیس پذیرش رمزارز توسط گوگل کلود ممکن شد

مدیران صرافی کوین بیس امیدوار هستند که این مشارکت به گسترش کسب‌وکار آن‌ها در سراسر جهان کمک کند. دسترسی به زیرساخت‌های پلتفرم ابری گوگل و همچنین شبکه فیبر نوری این شرکت می‌توانند به‌عنوان عوامل محرک برای پیشرفت این صرافی توصیف شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل