مایکروسافت تیمز پریمیوم با توانایی ارائه‌ اطلاعات گزیده‌شده و جست‌وجوی هوشمند رونمایی شد


مایکروسافت تیمز پریمیوم با توانایی ارائه‌ اطلاعات گزیده‌شده و جست‌وجوی هوشمند رونمایی شد

Teams Premium فهرست بلندبالایی از ویژگی‌های کسب‌وکارمحور را به این پلتفرم ارتباطی اضافه می‌کند.

Microsoft Teams Premium در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان Ignite 2022 معرفی شد. این نسخه چندین ویژگی را به تیمز اضافه می‌کند که به کاربران حرفه‌ای کمک خواهد کرد. به‌گفته‌ی مایکروسافت، با استفاده از آن جلسات سازمان‌دهی‌تر می‌شوند و هوش مصنوعی می‌تواند بینش (Insight) عمیق‌تری ارائه دهد و امنیت پلتفرم بهبود می‌یابد.

به‌گزارش ویندوز سنترال، در طول جلسات سازمان‌ها می‌توانند با لوگوها و پس‌زمینه‌های سفارشی در لابی تیمز تجربه‌ی خود را شخصی‌سازی کنند. پس‌زمینه‌های سفارشی می‌توانند در سطح سازمانی تنظیم شوند. وقتی همه‌ی ویژگی‌ها درکنارهم استفاده می‌شوند، جلسات یکپارچه و با برند سازمان‌ها انجام خواهند شد.

چند ویژگی Teams Premium که می‌توانند جلسات را بهبود بخشند، عبارت‌اند از:

  • جمع‌بندی هوشمند
  • وظایف ایجادشده‌ی هوش مصنوعی
  • پخش هوشمند
  • ارائه‌ی اطلاعات گزیده‌شده
  • جست‌وجوی هوشمند
  • ترجمه‌‌ی زنده‌ی کپشن‌ها

پس از پایان جلسه، افرادی که این رویداد را از دست داده‌اند، می‌توانند نکات برجسته‌ی شخصی‌سازی‌شده را ببینند. پخش هوشمند به کاربران امکان می‌دهد که مهم‌ترین بخش‌های جلسات را بدون نیاز به گوش‌دادن کل جلسه مشاهده کنند. هنگامی‌که لحظه‌ای در جلسه مهم تلقی شود، مثلاً ذکر نام یکی از افراد، آن بخش جزو اطلاعات گزیده‌شده قرار می‌گیرد.

مایکروسافت در آینده ویژگی‌های جدیدی نیز به وبینارهای تیمز اضافه خواهد کرد. Teams Premium از فهرست‌های انتظار ثبت‌نام و تأییدیه‌های دستی و ایمیل‌های یادآور خودکار پشتیبانی می‌کند. میزبانان و مجریان نیز می‌توانند در اتاق سبز مجازی دورهم جمع شوند.

مدیریت قرار ملاقات‌های مجازی نیز با Teams Premium بهبود می‌یابد. از ویژگی‌هایی که باعث بهترشدن این بخش می‌شوند، می‌توان به پشتیبانی از یادآورهای پیامکی قبل از قرار ملاقات اشاره کرد.

از جنبه‌ی امنیتی، محافظت پیشرفته از جلسات ملاقات‌های مجازی محرمانه را ایمن می‌کند. سازمان‌دهندگان می‌توانند محتوا را واترمارک کنند تا از افشای اطلاعات جلوگیری شود. همچنین، می‌توان کاربرانی که قابلیت ضبط جلسه را دارند، محدود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403