نامه 3 هزار معلم به رهبر معظم انقلاب/ دشمن را ناکام خواهیم گذاشت


نامه 3 هزار معلم به رهبر معظم انقلاب/ دشمن را ناکام خواهیم گذاشت

3 هزار نفر از معلمان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش‌آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه‌های دانش‌آموزان تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۳۰۰۰ معلم از سراسر کشور در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، ضمن اشاره به تداوم مسیر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی با وجود تلاطم‌های متعدد، بر حفظ و حراست از دانش‌آموزان به عنوان میراث‌داران نسل‌های آینده در برابر خباثت‌های دشمن تأکید کردند.

در این نامه آمده است: «ما معلمان مفتخریم حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی، آن آرمان الهی و ترسیم شده از سوی حضرتعالی که چشم انداز مسیر تعلیم و تربیت را روشن می‌کند همواره دغدغه‌ای مهم برایمان بوده است.

از نابغه بی بدیل دفاع مقدس شهید حسن باقری نقل کرده‌اند که فرمود: «آن چیز که انسان را خسته می‌کند کار فراوان نیست بلکه بی‌برنامگی ست. » و به راستی که هیچگاه سختی‌های این مسیر پر تلاطم ما را بر آن نداشت که از کوشش دست کشیم و از حرکت امیدوارانه پرهیز کنیم. هر آینه و هر آن شکرگزار نعمت وجود انقلاب عزت بخش مان بوده و هستیم.

آقاجان! آن هنگام که مسیر پر افتخار انقلاب را به پیمودن مسیر قله‌ها تشبیه نمودید و مخاطرات در مسیر کوهنوردی را به سختی راه انقلاب تعبیر نمودید، دلمان قرص و خاطرمان جمع شد و مگر نه اینکه ایستادن بر آن چه خط مشی گفتمان انقلاب اسلامی و شهیدان عزیز است، عهدی است جانانه که هیچگاه از قلب مردم شریف این آب و خاک و معلمان آزاده زدوده نخواهد شد.

در این مکتب پر افتخار آموختیم آن چه حرکت در مسیر اعتلای عدالت و نیل به حیات طیبه را کُند می‌کند دلسوزانه بیان کنیم و از مقاومت دست نکشیده و در صیانت از آرمان‌های این راه پر افتخار از پای نیافتیم».

در ادامه این نامه آمده است: «ما اینک خود را سربازان جهاد تبیین می‌دانیم. سربازان حریم مقدسی به نام جمهوری اسلامی ایران که سر و تن و جانمان به فدایش. باز هم می‌گوییم که در این غبار فتنه و تلاطم خصمانه‌ دشمنان اسلام و قرآن ما پا در رکاب علمدار انقلاب خواهیم ماند.

در روزهایی که دشمنان کینه توز انقلاب، نسل نوجوان کشور را آماج دسیسه‌های هویتی و عملیات فریب خود قرار داده‌اند، تمامی دانش‌آموزان خود را که فرزندان عزیزتر از جانمان می دانیم تنها نخواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد ذره‌ای تردید نسبت به آرمان‌های بلند و استوار انقلاب در اذهان این نسل شکل داده شود تا با عنایت خداوند متعال تمامی ایشان سربازان استوار و پای در رکاب بقیه الله اعظم(عج) باشند و ان‌شاءالله که جز این نخواهد شد.

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیل‌مان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت تا ذلت دشمنان قسم خورده این مرز و بوم افزون شود. خداوند یار و نگاهدار شما باشد. والسلام علی من اتبع الهدی».

اسامی این معلمان را اینجا بخوانید.

نامه 3 هزار معلم به رهبر معظم انقلاب/ دشمن را ناکام خواهیم گذاشت نامه

پایان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟