ناگلزمان: هدف بعدی بایرن مونیخ صدرنشین است


ناگلزمان: هدف بعدی بایرن مونیخ صدرنشین است

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد گاهی تیمش فرصت های زیادی را از دست می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب و در نیمه اول نمایشی توفانی در خانه ویکتوریا پلژن ارائه داده و در نهایت با نتیجه 2-4 به برتری رسید تا صعود خود به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، اعتراف کرد تیمش در نیمه دوم افت کرده و حواس بازیکنان به دیدار هفته بعد در بوندسلیگا برابر فرایبورگ بوده است.

یولیان ناگلزمان گفت: "دلیل افت عملکرد تیم در نیمه دوم ترکیبی از عملکرد بهتر ویکتوریا پلژن و البته خود بازیکنان بایرن بود که بازی یکشنبه مقابل فرایبورگ را در ذهن داشتند. ما همیشه و در هفته های اخیر در حال ایجاد تعداد فراوانی موقعیت‌های گلزنی روی دروازه تیم های حریف هستیم.

ناگلزمان: هدف بعدی بایرن مونیخ صدرنشین است

گاهی اوقات مثل امروز چهار بار می توانیم دروازه حریف را باز کنیم و در برخی مسابقات مانند بازی هفته قبل مقابل دورتموند نیز فرصت های خود را به اندازه کافی تبدیل به گل نمی‌کنیم. بازیکنان بایرن مونیخ کاملا متمرکز هستند و با تمام توان کار می‌کنند، مطمئنم که ما کار خود را انجام خواهیم داد و تیم در ادامه فصل در بوندسلیگا هم به مسیر درست و همیشگی باز خواهد گشت.

کسب پیروزی در دیدارهای خارج از خانه همیشه خوب و خوشحال کننده است. 12 امتیاز از 4 بازی در سخت ترین گروه در این فصل لیگ قهرمانان کسب کرده و ما از همین حالا در مرحله یک هشتم نهایی قرار داریم. اکنون هدف ما در هفته های آتی لیگ قهرمانان این است که صدرنشینی را تثبیت کنیم. این برد آرامش لازم را پیش از فرایبورگ به ما می دهد. این هدف ما پیش از دیدار روز یکشنبه بود و امشب به این خواسته رسیدیم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول