فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!


فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!

بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانس بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به قانون تقابل مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بارسلونا چاره ای جز برتری برابر اینتر در بازی امشب نداشت. ژاوی و بازیکنان بارسا هفته گذشته شکست برابر نراتزوری را تمام و کمال تقصیر داور انداخته و بارها مدعی شدند در نوکمپ از حریف انتقام خواهند گرفت. اما اینتر در دیدار امشب در شرایطی با نتیجه 3-3 متوقف شد که موقعیت های بیشتری برای گلزنی نسبت به حریف داشت و بارسلونا نتوانست نمایش چندان خوبی ارائه دهد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه اول بود که ضربه ادین ژکو از مرکز محوطه جریمه به دیرک دروازه بارسلونا برخورد کرده و روی خط فرود آمد تا اولین فرصت طلایی اینتر از دست برود. در دقیقه 50 این بار لائوتارو مارتینز فاصله ای تا گلزنی برای اینتر نداشت، اما ضربه سر او را مارک آندره تراشتگن به زیبایی دفع کرد.

اما اوج بدشانسی اینتر در دقایق پایانی رقم خورد. کریستین اصلانی در موقعیتی تک به تک ترجیح داد خودش ضربه را بزند و شوت او را باز هم تراشتگن به شکلی فوق العاده دفع کرد تا جدی ترین فرصت بازی از دست برود. در دقیقه 96 نیز این دروازه بان آلمانی ضربه سر روبین گوسنس را دفع کرد تا احتمالا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار لقب گیرد.

بدین ترتیب و حتی در صورتی که بارسلونا در دو بازی آخر خود برابر بایرن مونیخ و ویکتوریا پلژن به برتری دست یابد، اینتر حتی با کسب سه امتیاز نیز موفق به صعود به دور بعد خواهد شد. در این صورت احتمالا تیم ژاوی برای دومین فصل متوالی در لیگ اروپا شرکت می کند و با این سرمایه گذاری قابل توجه در فصل تابستان، این اصلا نتیجه مورد نظر هواداران و مدیران بارسلونا نخواهد بود.
فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!فرصت‌سوزی های مکرر اینتر:/ بارسای خوش‌شانس- این یکی تقصیر داور نبود آقای ژاوی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟