آمار و ارقام عجیب و غریب ناپولی / 10 گل در کیسه آژاکس - اهدایی از مارادونا!


آمار و ارقام عجیب و غریب ناپولی    / 10 گل در کیسه آژاکس - اهدایی از مارادونا!

ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، خط حمله ناپولی طی 4 بازی اخیر نمایشی خیره کننده داشته و 17 گل به ثمر رسانده است؛ این تیم 10 گل از 17 گل یاد شده را طی دو هفته اخیر وارد دروازه آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا کرده تا اقتدار خود در گروه اول مسابقات را به رخ بکشد. شاگردان اسپالتی امشب موفق شدند آژاکس را در شب اول دور برگشت مرحله گروهی با نتیجه 4 بر دو شکست دهند.

ویدئو: 261968

سه‌شنبه هفته گذشته بود که ناپولی یکی از عجیب‌ترین نتایج شب پایانی دور گروهی را رقم زده و طی آن با حساب 6 بر یک میزبان خود آژاکس را درهم کوبید تا با سه پیروزی و 9 امتیاز کامل، بالاتر از لیورپول در صدر جدول گروه اول قرار بگیرد. هشت روز بعد و در تقابل برگشت، در حالی که همه انتظار انتقام از آژاکس را داشتند، این ناپولی بود که دوباره به یک برد پرگل دست یافت.

ناپولی بعد از پیروزی 6-1 مقابل آژاکس، در چارچوب هفته نهم سری A با چهار گل از سد کرمونزه گذشته بود و امشب نیز 4-1 آژاکس را شکست داد تا با 12 امتیاز و در فاصله دو هفته تا پایان دور گروهی، صعود خود را به جمع 16 تیم، قطعی کند. این تیم در حال حاضر بهترین خط حمله سری A و لیگ قهرمانان اروپا را دارد و 13 بازی است که شکست نخورده است.آمار و ارقام عجیب و غریب ناپولی    / 10 گل در کیسه آژاکس - اهدایی از مارادونا!آمار و ارقام عجیب و غریب ناپولی    / 10 گل در کیسه آژاکس - اهدایی از مارادونا!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!