دلیل برکناری ام از تیم ملی را شفاف بگویید


دلیل برکناری ام از تیم ملی را شفاف بگویید

مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال گفت:‌ وحید شمسایی مدعی است که من بی‌انضباطی در تیم ملی داشته‌ام اما چرا به تلفنم پاسخ نمی‌دهد و نمی‌گوید بی‌انضباطی‌ام چه بوده است؟

مصطفی نظری مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال در مورد عدم حضورش در کنار تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم حقیقت چه بوده است. شمسایی اعلام کرده که به دلیل بی‌انضباطی در تیم ملی من را کنار گذاشته است. واقعاً نمی‌دانم چرا من را از تیم ملی کنار زدند. متأسفانه حرف‌هایی رد و بدل شده که به موضوع برکناری من دامن زده، اما نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را رد و بدل کرده است.

وی افزود: ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه وقتی آخرین تمرین تیم ملی تمام شد جلسه‌ای با حضور کادر فنی تشکیل شد و طبق روال همیشه من حضور نداشتم و کسی هم از من درخواست حضور در جلسه نکرد. دوستان در این جلسه تصمیم مهمی گرفته بودند که سنگ‌سفیدی از تیم ملی خط خورد و من با مراجعه به کادر فنی و شمسایی اعلام کردم که من جزو کادر فنی هستم حتی اگر شنونده باشم چرا نباید در جلسات حضور داشته باشم و از این موضوع ناراحت شدم و نه بی‌احترامی و نه توهینی به کسی کرده‌ام.

سنگربان سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که از قبل شده بود من برای جمع کردن وسایل خودم به منزل مراجعه کردم، اما نمی‌دانم در این پنج ساعت چه اتفاقی افتاد و دلیل برکناری من در تیم ملی چه بود. شمسایی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر از من به عنوان برادر نام برد، اما من در اینجا از شمسایی به عنوان برادر بزرگترم درخواست دارم که بی‌انضباطی من را برای مردم شفاف‌سازی کند، توهین و برخورد به فوتسال به این شکل صحیح نبود که شمسایی با من کرد. بعد از این برخورد تماس‌های زیادی گرفتم به کریمیان سرپرست تیم و شمسایی که هیچکدام جواب ندادند.

نظری گفت: من به عنوان مربی دروازه‌بانان باید پاسخگوی عملکرد فنی باشم. چرا نباید در جلسات مهم کادر فنی شرکت کنم. سؤالی از برادر بزرگم دارم که چرا جواب بی‌نظمی من داده نمی‌شود. من می‌خواهم جوابی بشنوم. شمسایی در تمام مصاحبه‌ها و برنامه تلویزیون مدعی است شرمنده مردم است که چرا نایب قهرمان شده، ولی چرا جواب من را نمی‌دهد.

دلیل برکناری ام از تیم ملی را شفاف بگویید

وی در مورد تیم ملی ژاپن عنوان کرد: ژاپن تیم ضعیفی در این مسابقات بود و ما باید به راحتی مثل همیشه قهرمان می‌شدیم. وقتی که عضو کادر فنی هستم باید در مسائل فنی دخیل باشم. من نمی‌دانم مشیری حضورش در تیم ملی چه توجیهی داشته و چه سمتی داشته است. به هر حال به جای من در تیم ملی کسی را به مسابقات آسیایی اعزام نکرده‌اند. شاید یکی از دلایلی که استارت برکناری من را رقم زد این بود که وقتی شمسایی به حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال تصمیم کلی استعفای کادر فنی را گرفت من با این تصمیم موافق نبودم. وقتی من به وی گفتم ما با شعار جوانگرایی و کمک به تیم ملی آمده‌ایم این تصمیم اشتباه است. در اینجا یک خسته نباشید به تمام بازیکنان تیم ملی می‌گویم، اما به جرأت می‌گویم که شمسایی در کنار زمین تنها بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است