تساوی دراماتیک و پرگل خانگی بارسا با اینتر


بارسلونا که به خاطر خریدهای گرانقیمت و بحران مدیریتی و اقتصادی در آستانه ورشکستگی است، امشب در خانه نتوانست اینترمیلان را مغلوب کند و به زحمت با دبل لواندوفسکی یک امتیاز از میهمان ایتالیایی در نوکمپ گرفت.

بارسلونا با وجود انبوه خریدهای تابستانی و هزینه نجومی به دستور ژاوی، بار دیگر به سقوط به لیگ اروپا نزدیک می‌شود!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیمی که به خاطر خریدهای گرانقیمت و بحران مدیریتی و اقتصادی در آستانه ورشکستگی است، امشب در خانه نتوانست اینترمیلان را مغلوب کند و به زحمت با دبل لواندوفسکی یک امتیاز از میهمان ایتالیایی در نوکمپ گرفت.

تساوی دراماتیک و پرگل خانگی بارسا با اینتر

در آخرین بازی‌های هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در مجموع هفته چهارم این مرحله محسوب می‌شود از ساعت 22:30 شب گذشته (چهارشنبه) 6 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی شب آخر هفته چهارم از گروه C تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ میزبان اینتر بود. این بازی بسیار جذاب و دیدنی که به واقع یکی بهترین بازی‌های چند فصل اخیر UCL محسوب می‌شد، در نهایت به تساوی 3 - 3 انجامید.

در این بازی پرافت و خیز و بسیار جذاب، بارسلونا نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت اما در یک نیمه دوم دراماتیک، اینتر ابتدا گل خورده را جبران کرد و سپس به گل برتری رسید. در ادامه بارسا بازی را به تساوی کشاند اما اینتر یک بار دیگر در فاصله دو دقیقه به پایان وقت قانونی تیر خلاص را زد و پیش افتاد اما در کمال ناباوری در ادامه و در وقت های تلف شده ، باز این آبی‌واناری‌ها بودند که بازی را با ضربه سر لواندوفسکی 3 - 3 کردند.

برای بارسلونای میزبان در این بازی دمبله (40) و لواندوفسکی (92 و 2+90) گلزنی کردند و گل‌های اینتر نیز به ترتیب توسط بارلا (50) مارتینس (63) و گوزنس (89) به ثمر رسیدند؛ این در حالی است که هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند که درخشش دروازه‌بان‌ها خصوصا تراشتگن مانع ثبت گل‌های بیشتر در ضدحملات کشنده اینتر شد.

اواخر این مسابقه پرهیجان سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر با دریافت کارت قرمز از سوی مارسینیاک داور بازی اخراج شد.

در دیگر بازی این گروه بایرن مونیخ در خانه ویکتوریا پلژن به پیروزی 4 بر 2 رسید و 12 امتیازی شد تا با توجه به تساوی اینتر و بارسلونا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

سادیو مانه (10)، مولر (14) و گورتسکا (25 و 35) برای بایرن مونیخ در این مسابقه گلزنی کردند.

در بازی باقیمانده گروه A شاگردان یورگن کلوپ در تیم فوتبال لیورپول میهمان گلاسکو رنجرز بودند و موفق شدند حریف اسکاتلندی خود را با نتیجه پر گل 7 بر یک شکست دهند. صلاح در این بازی هت‌تریک کرد.

فیرمینو (24 و 55)، نونیز (66)، صلاح (76، 81 و 82) و الیوت (87) گل‌های لیورپول در این بازی را به ثمر رساندند.

در گروه B تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، میهمان بایرلورکوزن بود که بدون سردار آزمون مصدوم، دیگر مهاجم ایرانی شاغل در فوتبال اروپا پذیرای پورتو بود. این بازی در حالی با نتیجه 3 بر صفر به سود پورتو پایان یافت که مهدی طارمی موفق شد دو بار از روی نقطه پنالتی و در دقایق 53 و 64 گلزنی کند. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 6 توسط گالنو به ثمر رسید.

نتایج سایر بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

اسپورتینگ لیسبون صفر - مارسی 2
تاتنهام 3 - اینتراخت فرانکفورت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران