آیت الله رئیسی: سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و منطقه است


آیت الله رئیسی: سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و منطقه است

رئیس‌جمهور قبل از سفر به قزاقستان گفت: سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و منطقه است و با نشست سیکا می‌توانیم با زیرساخت‌های اقتصادی آسیا ارتباط خوبی برقرار کنیم.

آیت الله رئیسی: سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و منطقه است

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای قزاقستانی خود و در راس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی، عصر امروز (چهارشنبه 20 مهر) جهت شرکت در ششمین نشست سران کشورهای عضو «کنفرانس تعامل و اقدامات اعتمادساز در آسیا» (سیکا) در صدر هیاتی عالی‌رتبه عازم کشور قزاقستان شد.

رئیس‌جمهور آیت الله رئیسی پیش از خروج از کشور با اشاره به اینکه همکاری‌های متقابل ما با کشورهای آسیایی مغتنم است گفت:‌ نتیجه همکاری‌های متقابل بین ایران و کشورهای آسیایی می‌تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش در منطقه باشد.

وی افزود: در این سفر نشست‌هایی به صورت دوجانبه با کشورهای آسیایی خواهیم داشت. البته چون زمان حضورمان در آستانه زیاد نمی‌باشد، دیدارهای محدود خواهد بود.

رئیسی با تاکیدبر اینکه سیکا ظرفیت خوبی برای ایران و منطقه است گفت: ایران همکاری با سازمان‌ها و نهادهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای سیاست همسایگی را دنبال می‌کند. با نشست سیکا می‌توانیم با زیرساخت‌های اقتصادی آسیا ارتباط خوبی برقرار کنیم.

رئیس‌جمهور ابراز امیدواری کرد این سفر و این اجلاس، برای سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران و همکاری‌های اقتصادی موفق باشد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق