نیرو‌های انتطامی کشور الگوی نوینی از پلیس مقتدر، مکتبی، جهادی و مردمی را به نمایش گذاشت


نیرو‌های انتطامی کشور الگوی نوینی از پلیس مقتدر، مکتبی، جهادی و مردمی را به نمایش گذاشت

مهدوی مطلق گفت: امروز نیرو‌های انتطامی ایران اسلامی الگوی نوینی از پلیس مقتدر، مکتبی، هوشمند، جهادی و مردمی را در عرصه ساخت امنیت درونی به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار شهرستان بویراحمد با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را گرامی‌داشت و نوشت: امروز نیرو‌های انتطامی ایران اسلامی الگوی نوینی از پلیس مقتدر، مکتبی، هوشمند، جهادی و مردمی را در عرصه ساخت امنیت درونی برای صیانت همه جانبه از حاکمیت نظم و قانون و امنیت در مواجهه با تهدیدات ضدامنیتی و برخورد قاطعانه با مفسدان، قانون گریزان، آشوب طلبان و تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه به نمایش گذاشته است.

در پیام فرماندار شهرستان بویراحمد آمده است؛

«کونوا قوامین لله شهداء بالقسط»

در منظومه‌ پیروز و پرأفتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و در دفتر قطور خاطرات زرین رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، نام و یاد دلاورمردان شجاع فراجا بر تارک بسیاری از حماسه‌ها و رشادت‌ها می‌درخشد.

امروز نیرو‌های انتطامی ایران اسلامی الگوی نوینی از پلیس مقتدر، مکتبی، هوشمند، جهادی و مردمی را در عرصه ساخت امنیت درونی برای صیانت همه جانبه از حاکمیت نظم و قانون و امنیت در مواجهه با تهدیدات ضدامنیتی و برخورد قاطعانه با مفسدان، قانون گریزان، آشوب طلبان و تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه به نمایش گذاشته است.

امسال هفته مبارک فراجا در حالی فرا رسید که در کنار جانفشانی‌های عینی و مستمر نیرو‌های جان برکف فراجا در دفاع از عزت و امنیت؛ شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده ملت ایران به بهانه‌های واهی به ستون‌های خیمه پاسداران حریم امنیت بودیم و هفته فراجا ۱۴۰۱ با صدای اذان جهاد و شهادت در اردوگاه این مجاهدان فی سبیل الله شروع شد.

فرارسیدن این هفته مبارک را به فرماندهان و همه کارکنان خدوم انتظامی کشور و استان اعم از برادر و خواهر تبریک عرض نموده و یاد و خاطره ۱۳ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز عزیز انتظامی را نیز گرامی می‌داریم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق