115 پروژه عمرانی حوزه روستایی و عشایری خراسان جنوبی افتتاح شد


115 پروژه عمرانی حوزه روستایی و عشایری خراسان جنوبی افتتاح شد

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، ۱۱۵ پروژه عمرانی حوزه روستایی و عشایری استان به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم افتتاح ۱۱۵ پروژه عمرانی به مناسبت روز ملی روستا و عشایر عصر امروز (۱۶مهر) با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران برگزار شد.

حسین هاشمی، مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری خراسان جنوبی در این آیین افتتاح این پروژه های عمرانی، اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هزار و ۹۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به بهره مندی جمعیت ساکن در ۲۰۴ روستای استان از مواهب این پروژه ها، گفت: این پروژه ها در حوزه های جهاد کشاورزی، امور عشایری، منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهیاری ها، آب و فاضلاب و گاز اجرا شده است.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: پروژه هایی که طی این مراسم و به نمایندگی از ۱۱۵ پروژه استان به بهره برداری رسیدند، سنگفرش و ساماندهی بلوار بعثت با هزینه کرد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و احداث سایت ایرانسل روستای علی آباد لوله(شهرک بعثت) با هزینه کرد ۳۰ میلیارد ریال بود.

به گفته وی جمعیت برخوردار از این پروژه ها ۸۹۶ نفر در قالب ۲۳۸ خانوار روستایی است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید