لیگ قهرمانان اروپا/ هت‌تریک صلاح و شاهکار لواندوفسکی در شب طوفانی نیوکمپ


لیگ قهرمانان اروپا/ هت‌تریک صلاح و شاهکار لواندوفسکی در شب طوفانی نیوکمپ

در هفته چهارم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ، لیورپول و پورتو توانستند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش فارس، هفته چهارم از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و گلاسکو رنجرز پیگیری شد که در این مسابقه شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه 7 بر یک از سد حریف خود عبور کنند.

اسکات آرفیلد توانست تک گل گلاسکو را به ثمر برساند و در مقابل روبرتو فیرمینو (2 گل)، داروین نونیز، محمد صلاح (3) و هاروی الیوت برای لیورپول به ثمر رساندند. در این مسابقه صلاح از دقیقه 68 وارد زمین شد و توانست هت‌تریک کند. به این ترتیب لیورپول جمع امتیازهای خود را به عدد 9 رساند و توانست در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار بگیرد.

در دیگر مسابقه حساس این هفته تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان در نیوکمپ مقابل هم قرار گرفتند که این جدال تماشایی در نهایت با نتیجه تساوی 3 بر 3 خاتمه پیدا کرد. عثمان دمبله و رابرت لواندوفسکی گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند و در مقابل نیکولو بارلا، لائوتارو مارتینز و رابین گوزنس توانستند دروازه بارسلونا را باز کنند.

تیم‌های لورکوزن و پورتو هم در این هفته مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با درخشش و دبل مهاجم ایرانی پورتو با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده پرتغال خاتمه پیدا کرد. وندرسون گالنو و مهدی طارمی (2 گل) گلزن‌های پورتو در این مسابقه بودند.

ویکتوریا پلژن در این هفته میزبان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب میهمان خود شد. سادیو مانه، توماس مولر، لئون گورتزکا (2 گل) گلزن‌های بایرن بودند تا نماینده آلمان به یک پیروزی پرگل در این هفته دست پیدا کند.

نتایج کامل بازی های هفته چهارم به شرح زیر است:

ناپولی 4 - آژاکس 2

اتلتیکومادرید صفر - کلوب بروژ صفر

بارسلونا 3 - اینتر 3

گلاسکو رنجرز یک - لیورپول 7

اسپورتینگ صفر - مارسی 2

تاتنهام 3 - آینتراخت فرانکفورت 2

بایرلورکوزن صفر - پورتو 3

ویکتوریا پلژن 2 - بایرن مونیخ 4

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس