نشست تاثیر و نقش هنر و ادبیات در پژوهش خلاق کودک برگزار می شود


نشست تاثیر و نقش هنر و ادبیات در پژوهش خلاق کودک برگزار می شود

نشست تاثیر و نقش هنر و ادبیات در پژوهش خلاق کودک همزمان با پنجمین هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، هفته کودک 16 مهر با شعار حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب و سایر مراکز کانون در سراسر کشور آغاز شد. به مناسبت این هفته برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی در کشور برگزار می شود.

برگزاری نشست های تخصصی یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک است که با توجه به روزشمار این هفته با حضور اساتید، پژوهشگران و کارشناسان برگزار می شود. این نشست های تخصصی هر ساله مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

نشست تاثیر و نقش هنر و ادبیات در پژوهش خلاق کودک چهارشنبه 20 مهر همزمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.

در این نشست، اردشیر پژوهشی مدرس دانشگاه، محقق و پژوهشگر، فرزانه رحمانی نویسنده، پژوهشگر و کارشناس ادبی و نگین صدری زاده نویسنده و پژوهشگر به سخنرانی می پردازند و پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان در نشست خواهند بود.

نشست های زندگی در دنیای متاورس با سخنرانی هومن اهرامی، کودک، نوجوان و رسانه با سخنرانی سعید مدرسی، کودک و نوجوان و زندگی پایدار از منظر اقتصادی با سخنرانی مهدی طغیانی و کودک و نوجوان تراز امروز آینده ساز فردا با سخنرانی رضا حسین، محمد لسانی و سجاد اسم حسینی، تاثیر و نقش کتابخانه ها و مربی در شکل گیری هویت ملی کودک با حضور کبری بابایی، علی اکبر زین العابدین و فروغ السادات شایگان به ترتیب در روزهای هفته کودک برگزار شده است.

گفتنی است، نمایشگاهی در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 9 تا 18 در هفته ملی کودک در حال برگزاری است. در این نمایشگاه برنامه های مختلف، متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. کارگاه تصویرگری، میز بازی بندک، میز بازی سازه هندسی، میز بازی‌ های رومیزی سیمرغ، اجرای مسابقه جدول کلمات متقاطع، لغات انگلیسی، نقاشی برای کودکان، اجرای تئاتر و نقالی، دیدار با نویسندگان، تصویرگران و شاعران، معرفی کتاب، آشنایی با مراحل تولید کتاب، قصه گویی، آموزش فیلم برداری و ساخت انیمیشن، نمایش عروسک های نمدی، شعرخوانی و ارایه محصولات کانون از جمله برنامه های این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، برنامه ‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می ‌شود.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز