نمایشگاه نقاشی رویای نقاشی در نگارخانه سرو


نمایشگاه نقاشی  رویای نقاشی   در نگارخانه سرو

نمایشگاه نقاشی "رویای نقاشی" عصر دوشنبه ۱۸مهرماه در نگارخانه سرو گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ نمایشگاه نقاشی "رویای نقاشی" با هنرمندی نازلی نظری و معصومه سلیمی عصر دوشنبه 18مهرماه در نگارخانه سرو گشایش و تا 21 مهرماه ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه شامل 25 اثر در ابعاد 50*70 با موضوع پرتره، طبیعت که با سبک نقاشی خط، گواژ، رنگ و روغن، نقاشی خط نستعلیق برجسته ، پاستل، مداد رنگی، می باشد.

نازلی نظری متولد 1358 اهل تهران است، وی دارای مدرک نقاشی بین الملل و مدرک پداگوژی با سابقه 10 سال در مهد کودک و شرکت در چندی نمایشگاه حضوری، مجازی و چاپ اثر در کتاب هنرمندان می باشد .

ایشان در نمایشگاه های که شامل صلح و دوستی( برج میلاد)، سرچشمه هنر(موزه قصر)، جادوی قلم (گالری داوودی)، هوراد ، مدیا2، رویای نقاشی و شورانگیز (گالری داوودی)، صلح و دوستی (گالری فرشچیان)، چهره های ماندگار(گالری انتظامی) ، مانی(گالری ابن سینا) و همچنین در نمایشگاههای بین المللی استانبول-ازمیر-فرانسه و کانادا فعالیت داشته است.

معصومه سلیمی متولد 1361 دانشجو رشته نقاشی و هنرهای تجسمی است ، وی در زمینه رنگ و روغن، نقاشی مقدماتی، مدادرنگی، آموزشگاه آرتا و چندین نمایشگاه گروهی و ا نفرادی فعالیت داشته است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 21 مهرماه، از ساعت 9 تا 19 به نگارخانه فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟