تازه ترین جزییات از اعزام زایران به عتبات عالیات/تاکید بر سفر با کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت


تازه ترین جزییات از اعزام زایران به عتبات عالیات/تاکید بر سفر با کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش واعزام زائرین عتبات عالیات با بیان تازه ترین جزییات در خصوص این دور از اعزام های زایران به عتبات عالیات بر تشرف به عتبات با کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت، «حمیدرضا محمدی» با اشاره به اعزام های این دوره عتبات گفت: این اعزام ها بلافاصله بعد از اربعین حسینی و در تاریخ 28 شهریور ماه آغاز و تا پایان مهر ماه برنامه ریزی شده است.


مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات افزود: در این دوره از اعزام ها برای 40 هزار نفر زایر از سوی شرکت های زیارتی ظرفیت سازی شده که تاکنون 20 هزار نفر نام نویسی کرده اند و فرصت ثبت نام و اعزام در بازه زمانی تعیین شده وجود دارد.


وی با بیان اینکه بسته های متنوع اعزام به عتبات به صورت زمینی و هوایی وجود دارد گفت: از 28 شهریور ماه تا کنون بیش از 7 هزار نفر از طریق کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند و سایر اعزام ها نیز به ترتیب در حال انجام است.


به گفته محمدی، زایران می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی یا سامانه جامع عتبات به آدرس atabatorg.haj.irنسبت به نام نویسی و تشرف با کاروانهای موجود اقدام کنند.
وی توصیه کرد: علاقمندانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند حتما از کاروانهای تحت نظارت سازمان حج و زیارت استفاده نمایند چراکه این دست کاروانها دارای پوشش لازم برای امنیت و بیمه زایران می باشد و از کاروانهای آزاد استفاده ننمایند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!