همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود


 همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود

همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» با همکاری و مشارکت برخی دستگاه‌های فرهنگی و تصمیم‌ساز مرتبط، از جمله سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و ... برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طبق برنامه اعلام شده همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» با همکاری و مشارکت برخی دستگاه‌های فرهنگی و تصمیم‌ساز مرتبط، از جمله سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای فرهنگ عمومی کشور و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بیست‌ و سوم مهرماه جاری در دو بخش صبح(افتتاحیه) و عصر(میزگردهای تخصصی) از ساعت ۸ تا ۱۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما(تهران) برگزار می گردد.

از این رو نشست خبری این همایش روز چهارشنبه مورخ ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با حضور دکتر مسعود فیاضی رییس شورای سیاستگذاری، دکتر سیدحسین فخر زارع دبیر علمی و دیگر دست اندرکاران همایش در محل سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمدقصیر(بخارست)، کوچه پژوهشگاه دوم، پلاک دو برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت هماهنگی حضور در این نشست خبری با شماره ۰۹۳۶۱۰۱۹۴۲۶ (محمدامین دیبازر) کارشناس روابط عمومی پژوهشگاه تماس حاصل فرمایند.

 همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور برگزار می‌شود

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری