جشن باشکوه شیعیان هلند به مناسبت میلاد رسول اعظم(ص) و امام صادق(ع)


جشن باشکوه شیعیان هلند به مناسبت میلاد رسول اعظم(ص) و امام صادق(ع)

مسلمانان هلند مراسم باشکوهی را به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از iraaqi، با نزدیک شدن به فرارسیدن میلاد باسعادت و پربرکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله و علیه و آله و سلم) و هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (علیه السلام)، موسسه فرهنگی الکوثر در شهر لاهه هلند جشن باشکوهی را به همین مناسبت با حضور شخصیت های اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار می کند.

این جشن باشکوه به همت کمیته مراسم ها و مناسبت های دینی و با همکاری کمیته بانوان موسسه الکوثر ساعت 18:30 روز شنبه(23 مهر 1401 مطابق با 15 اکتبر 2022 میلادی) در ساختمان فرهنگی الکوثر برگزار می شود.

در این مراسم شیخ «ابی طه التمیمی» درباره سیره زندگی و شخصیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق(علیه السلام) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و «سید یوسف الحلو» از بلژیک نیز در مدح و ثنای خاتم النبین محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و بنیانگذار مذهب جعفری حضرت امام صادق(علیه السلام) مدیحه سرایی می کند.

علاقه مندان می توانند این جشن باشکوه را به طور مستقیم از آدرس https://www.youtube.com/user/stichtingAlcauther/liveو https://www.facebook.com/AlCautherNL/live مشاهده کنند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)