پروژه یک هیئت دانشجویی در آمریکا در خصوص آزادی فلسطین و تحریم اسرائیل


پروژه یک هیئت دانشجویی در آمریکا در خصوص آزادی فلسطین و تحریم اسرائیل

یک هیئت دانشجویی در آمریکا در مقاله ای خواستار آزادی فلسطین و تحریم اشغالگران شدند و این اقدام واکنش هایی را در بر داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی۲۱، یک هیئت دانشجویی در دانشگاه زنان لیبرال آمریکایی خواستار «آزادی فلسطین» و تحریم اشغالگری به ویژه در بوستون واقع در ایالت ماساچوست، جایی که دانشگاه در آن مستقر است، شدند.

یک هیئت دانشجویی در کالج هنرهای لیبرال ولزلی، که قدمت آن به سال 1870 باز می‌گردد، مقاله ‌ای را منتشر کرد که در آن خواستار «آزادی فلسطین» و تحریم شرکت‌ های حامی اشغالگری اسرائیل شدند.

در این مقاله شرکت‌هایی که با اسرائیل تجارت می‌کنند به عنوان «طرفدار آپارتاید» توصیف شده است.

روزنامه عبری «جروزالم پست» نوشت: گروهی از دانشجویان این دانشگاه از این طرح حمایت کرده اند، زیرا تحریم هر چیزی که مربوط به رژیم صهیونیستی است، را یکی از راه‌ های توقف بی ‌عدالتی اشغالگران در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین می دانند.

این روزنامه نیز دانشجویان را به انکار «یهود ستیزی» متهم کرد و این پروژه را «نازی» توصیف کرد.مدیریت دانشگاه نیز از ترس خود اعلام کرد که از این پروژه حمایت نمی کند.

اینترسپت فاش کرد که کیتی هالپر، روزنامه‌ نگار یهودی-آمریکایی از شغل خود در روزنامه آمریکایی The Hill پس از مسدود کردن محتوای خود در دفاع از رشیده طلیب، نماینده فلسطینی الاصل اخراج شد.

کیتی هالپر، روزنامه ‌نگار آمریکایی در گفت‌وگوی اختصاصی با «عربی 21» گفت: «تهیه‌کنندگان برنامه‌اش به او گفتند که دولت گفته است که آنها سیاستی دارند که نظرات خود را درباره اسرائیل ننویسند واین عجیب است، زیرا دیگران این کار را کرده ‌اند. اما به نظر می رسد همه چیز تغییر کرده است.»

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری