خدمات جمهوری اسلامی ایران به روستاهای محروم قابل کتمان نیست


خدمات جمهوری اسلامی ایران به روستاهای محروم قابل کتمان نیست

کلاله- امام جمعه پیشکمر کلاله گفت: روستای محروم و مرزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از امکانات رفاهی بسیاری بهره مند شده و این واقعیت ارزشمند قابل انکار نیست.

آخوند محمدامین آدینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خداوند در قرآن به مسلمانان امر می‌کند به ریسمان الهی چنگ بزنید و متحد باید تا دشمنان نتوانند به شما ضربه وارد کنند.

امام جمعه پیشکمر کلاله افزود: اگر ما به دستور الهی که می‌فرماید با هم متحد شوید عمل کنیم و با هم همدل بوده و درد هم را درک کنیم در این صورت خداوند ما را یاری می‌کند و هیچ دشمن استعمارگری نخواهد توانست به ما ضرر برساند.

وی تصریح کرد: خدمات جمهوری اسلامی به روستاهای محروم بسیار چشمگیر بود، بعد از پیروزی انقلاب همه روستاهای محروم از خدمات آب، برق، گاز، مدرسه، جاده و حمام بهره مند شدند و روستاهای ما آباد شد.

آدینه گفت: خدمات به روستاهای کشور بعد از انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و قابل توجه بود و ما هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم که یک روستای محروم و دور افتاده که تنها ۱۰ تا ۱۵ خانوار زندگی می‌کنند از همه امکانات رفاهی بهره مند شوند و این واقعیت ارزنده قابل کتمان نیست.

امام جمعه پیشکمر کلاله اضافه کرد: در استان گلستان قومیت‌های مختلف با آداب و رسوم متفاوت با همدلی و برادری با هم زندگی می‌کنند و وحدت بین اقوام گلستان زبانزد است.

وی ادامه داد: مسئولان جمهوری اسلامی در استان گلستان به همه اقوام نگاه یکسان نگاه می‌کنند و این امر باعث وحدت بیشتر اقوام در گلستان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06