شلیک به مردی که می‌خواست خودروی لوکس بخرد


شلیک به مردی که می‌خواست خودروی لوکس بخرد

همشهری نوشت:ساعت 9 صبح دوشنبه گذشته به قاضی محمد رضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه که خیابانی در شرق تهران بود، معلوم شد که مقتول مردی جوان بوده که پشت فرمان ماشین207 خود هدف گلوله قرار گرفته و بر اثر شلیک به سرش به قتل رسیده است.

با انجام بررسی‌ها هویت مقتول شناسایی و مشخص شد که وی پیمانکار ساختمان و اهل کشور افغانستان است. بررسی‌ها حکایت از این داشت زمانی که مقتول در محل حادثه توقف کرده بود، قاتل از بیرون به سمت وی شلیک کرده و بعد فراری شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که ساعت وقوع حادثه 7غروب یکشنبه بوده و از آن زمان تا صبح دوشنبه کسی متوجه ماجرا نشده بود.

به دستور بازپرس جنایی جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت مسلحانه شروع شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول به‌دلیل اینکه کارت بانکی نداشته و نمی‌توانسته در زمینه خرید و فروش و معامله فعالیتی کند به مردی جوان به نام فرهاد که شریک کاری‌اش بوده اعتماد کرده و همه پول‌هایش را به‌حساب او واریز می‌کرده است. هر وقت مقتول قصد معامله یا خرید داشت، فرهاد همراه او می‌رفت و آخرین بار به‌گفته خانواده مقتول، وی با برداشتن مقداری پول از خانه خارج شده و به آنها گفته که با فرهاد قرار دارد و می‌خواهد یک خودروی لوکس خارجی بخرد. وی پس از آن سوار بر ماشین 207 خود شده، خانه را ترک کرده و دیگر بازنگشته است.

با این اطلاعات، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت فرهاد شریک کاری مرد افغان را به‌عنوان مظنون صادر کرد. وی دیروز بازداشت شد و وقتی برای تحقیق پیش روی بازپرس جنایی تهران قرار گرفت منکر قتل شد. وی گفت: من مدت‌هاست مقتول را می‌شناسم و با هم کار می‌کنیم. آخرین بار هم او به من زنگ زد و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. به من گفت قصد خرید و معامله یک خودروی لوکس دارد و من هم خودم را به محل قرارمان رساندم اما هرچه منتظر ماندم نیامد. از سوی دیگر هرچه به موبایلش زنگ می‌زدم جواب نمی‌داد و گمان کردم که کاری برایش پیش آمده است. من نقشی در قتل او ندارم و بی‌گناهم.

براساس این گزارش، تحقیق در این پرونده تا رازگشایی اسرار جنایت ادامه دارد.

23302

کد خبر 1683142

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403