واکنش مهدی طارمی به گلزنی برابر تیم سردار


ایسنا: مهاجم ایرانی پورتو تاکید کرد تیمش برای بازی با لورکوزن برنامه داشت و توانست آن را به خوبی در زمین اجرایی کند. به گزارش رکورد، پورتو در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست بایر لورکوزن را در بای آرنا با ۳ گل شکست دهد و ۶...

واکنش مهدی طارمی به گلزنی برابر تیم سردار

ایسنا: مهاجم ایرانی پورتو تاکید کرد تیمش برای بازی با لورکوزن برنامه داشت و توانست آن را به خوبی در زمین اجرایی کند.

به گزارش رکورد، پورتو در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست بایر لورکوزن را در بای آرنا با ۳ گل شکست دهد و ۶ امتیازی شود و در رده دوم گروه قرار گرفت تا امیدوار به صعود به دور حذفی باشد.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در این دیدار دو بار از روی نقطه پنالتی برای تیمش مقابل همتیمی‌های سردار آزمون گلزنی کرد. او بعد از این دیدار گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم مسابقه را به خوبی کنترل کنیم. از موقعیت هایان استفاده کردیم و موفق شدیم برنده شویم. ما برای این دیدار برنامه داشتیم و توانستیم از ابتدا تا پایان به آن برنامه پایند باشیم.

مهدی طارمی در این فصل تاکنون ۱۳ بازی برای تیش در همه رقابت‌ها انجام داده است و موفق شده است ۹ گل نیز به ثمر برساند.

پورتو در دیدار بعدی خود در جام حذفی برابر آنادیا قرار می‌گیرد و سپس جمعه هفته آینده در دیداری حساس به مصاف بنفیکا می‌رود. این دیدار می‌تواند تاثیر زیادی روی تعیین قهرمان فصل داشته باشد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها