مومنی: ملوان باید هوادار را شکست دهد/ تازه لیگ برتری شده‌ایم و نیاز به زمان داریم


مومنی: ملوان باید هوادار را شکست دهد/ تازه لیگ برتری شده‌ایم و نیاز به زمان داریم

بازیکن تیم ملوان گفت: بازی حساسی پیش روی ماست و برای فرار از انتهای جدول محکوم به برد هستیم.

محمد مومنی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص بازی ملوان با هوادار اظهار داشت: بازی حساس پیش روی ما است. هوادار تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر بهتر هم شده است اما بازی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر در این بازی سه امتیاز را بگیریم با آن‌ها هم امتیاز شده و حتی می‌توانیم در رده بالاتر از این تیم قرار بگیریم. به نظر می‌رسد طلسم نبردن‌های ما باطل شده و باید منتظر نتایج بهتر از تیم ملوان بود.

وی با اشاره به این که ملوان در لیگ برتر با چالش جذابی رو به روست تصریح کرد: همه بازی‌ها برای ما سخت است. این رقابتی جذاب و دیدنی است. تیم ما باید همه سعی خود را کرده از بازی‌های پیش رو نتیجه بگیرد. تلاش می‌کنیم از انتهای جدول جدا شده ملوان را در جایگاه بهتری قرار دهیم. راه سختی پیش روی ماست اما به این معنی نیست که نمی‌توانیم موفق شویم. از این رو باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

بازیکن گلزن تیم ملوان که در اولین پیروزی تیمش نقش داشت با اشاره به گلزنی در مقابل تیم صنعت نفت گفت: ما تازه به لیگ برتر آمدیم و طبیعی بود کمی زمان از دست دهیم. با این حال برای اولین پیروزی تلاش زیادی کردیم. تیم نفت را هم خوب می‌شناختیم و با آنالیز خوبی که از آن‌ها داشتیم موفق به کسب اولین پیروزی شدیم و این راضی کننده است. تیم ما پیش از این هم شانس رسیدن به پیروزی داشت اما متاسفانه همیشه اوضاع خوب پیش نمی‌رود. فکر می‌کنم این برد از نظر روحی به ما کمک کند و در ادامه روند بهتری در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا