چانگان لنتاپ نسخه دیگری از پژو لندترک


چانگان لنتاپ نسخه دیگری از پژو لندترک

پیکاپ لندترک (Landtrek) محصول مشترک بین پژو و چانگان موتورز است که نسخه انحصاری آن بسته به بازار با نام هانتر یا F70 شناخته می‌شود. با این حال...

پیکاپ لندترک (Landtrek) محصول مشترک بین پژو و چانگان موتورز است که نسخه انحصاری آن بسته به بازار با نام هانتر یا F70 شناخته می‌شود.

با این حال چانگان به دوقلوهای لندترک و هانتر بسنده نکرد و تصمیم گرفت نسخه سوم را با نام لنتاپ روانه بازار کند. پیکاک lantop به طور خاص بر اساس سلیقه جوانان ساخته شده و مخصوص افرادی است که عاشق تفریح و ماجراجویی هستند. این خودرو 5.6 متر طول داشته و فاصله بین محورهای آن به 3.4 متر می‌رسد.

چانگان لنتاپ نسخه دیگری از پژو لندترکChangan Lantop

بارزترین مشخصه ظاهری لنتاپ، جلوپنجره بزرگ کرومی و چراغ‌های باریکی است که به وسیله نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند. چراغ‌های دیلایت نیز به طور عمودی جاسازی شده و نمای جذابی را به خودرو بخشیده‌اند. بر خلاف نمای جلو، عقب پیکاپ شباهت بسیاری با مدل لندترک دارد. این خودرو فاقد رول بار است و در عوض میله‌های روی سقف توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

چانگان لنتاپ نسخه دیگری از پژو لندترکپیکاپ چانگان لنتاپ

متأسفانه هنوز اطلاعات خاصی در مورد فضای داخلی لنتاپ در دسترس نیست، با این حال می‌توان حدس زد که درون کابین شبیه به مدل پژو بوده و متریال و تجهیزات بهتر و باکیفیت‌تری در آن به کار رفته است.

و اما در زیر کاپوت لنتاپ 2023 یک موتور توربوشارژ قرار گرفته که قدرت آن به 233 اسب بخار و گشتاور آن به 390 نیوتن متر می‌رسد. در آینده موتور 163 اسب بخاری با گشتاور 400 نیوتن متری نیز برای این پیکاپ عرضه خواهد شد. لنتاپ هم با گیربکس دستی و هم با گیربکس اتوماتیک روانه بازار می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی