84 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به یک کارخانه


کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه با تسهیلات 84 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و همزمان با هفته وحدت افتتاح گردید.محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در افتتاحیه...

84 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به یک کارخانه

کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه با تسهیلات 84 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با حضور سرپرست بانک توسعه تعاون و همزمان با هفته وحدت افتتاح گردید.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون طی سفر به استان سیستان و بلوچستان در افتتاحیه کارخانه تولید خوراک دام و طیور شهرستان میرجاوه اظهار داشت: این استان پهناور واجد مزیت‌های متعدد اقتصادی و تجاری و سرمایه انسانی مستعد است.

وی افزود: هفته وحدت مناسبتی بسیار فرخنده و نشان دهنده عزم و اراده، اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور است.

سرپرست بانک توسعه تعاون ایجاد اشتغال و توسعه بخصوص در استانهای مرزی و کمتر ‌برخوردار را از اهداف بانک برشمرد و افزود: تاکید من به همکاران مجموعه بانک بر این است تا با تلاش و همکاری و مشارکت در طرح های تولیدی و اشتغال زایی باعث ایجاد رونق در استان‌های کمتر ‌برخوردار گردند و حتی منابع از استانهای مرکزی کشور به سوی استان مرزی و کمتر توسعه یافته تخصیص داده شود تا بتوان آبادانی و اشتغال و در پی آن امنیت استان را فراهم نمود.

در این مراسم سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک، محمد حیدری جهانتیغی معاون فناوری و پشتیبانی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

گفتنی است کارخانه تولید خوراک و دام طیور با مشارکت بانک توسعه تعاون با تسهیلات بالغ بر 84 میلیارد ریال در شهرستان مرزی میرجاوه از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با ایجاد اشتغال برای 15 نفر ایجاد شده که اولین و تنها کارخانه اولید خوراک و دام در شهرستان می باشد که با هدف تامین خوراک دام استان و استانهای همجوار و صادرات به کشورهای هم مرز پاکستان و افغانستان ایجاد شده است.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته