ستاره پرسپولیس به ته خط رسید


ستاره پرسپولیس به ته خط رسید

شرایط برای مهاجم جوان پرسپولیس در این فصل به گونه ای که انتظارش را می‌کشید رقم نخورد.

دوران مهاجمی که با قراردادی ۵ ساله قرار بود برای مدتی طولانی خط حمله پرسپولیس را یک‌تنه بیمه کند خیلی زودتر از حد معمول تمام شده و به نظر می‌رسد مهدی عبدی در این تیم به آخر خط رسیده است.

عبدی بازی آخر فصل قبل مقابل فجرسپاسی را به خاطر جراحی بینی از دست داد. اطرافیانش می‌گفتند این جراحی به خاطر مشکل تنفسی انجام شده اما بعدتر وقتی تصویر بینی قلمی منتشر شد، معلوم بود که این جراحی از جهت زیبایی صورت گرفته و احتمالاً مشکل تنفسی در اولویت نبوده است. حضور نداشتن در آن مسابقه با آنکه پرسپولیس شانس قهرمانی نداشت مورد انتقاد بسیاری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت اما در شروع فصل تازه همه چیز می‌توانست برای او طور دیگری رقم بخورد که نخورد.

فشار وحشتناک هواداران پرسپولیس روی مدیریت باشگاه و کادر فنی مبنی بر اینکه باید یک و بعداً دو مهاجم زبده خارجی جذب کنید، کاری کرد تا عبدی کم‌کم از نگاه‌ها دور شود و هیچ کس منتظر درخشش او نباشد. طبیعتاً یحیی هم مهاجم یک میلیون دلاری‌اش را بیرون نمی‌گذاشت تا به عبدی بازی برسد. حتی گاهی اوقات و در هشت هفته گذشته حامد پاکدل به‌عنوان بازیکن رزرو بازی کرد و عبدی فرصت حضور در میدان را نیافت.

مهدی عبدی در ۸ هفته گذشته فقط ۱۷۱ دقیقه در میدان بوده و نتوانسته کار خاصی از پیش ببرد. او در این بازه زمانی نه گل زده، نه پاس گل داده و حتی یک پنالتی هم که برای تیم گرفته از دست رفته است تا میزان اثرگذاری‌اش در نتایج تیم صفر باشد.

ستاره پرسپولیس به ته خط رسید

از سوی دیگر این بازیکن طی فصل جاری دو، سه بار مصدوم شده است که آخرینش همین دو روز قبل بود. عبدی یک بار در پیش‌فصل و یک بار در شروع فصل مصدوم شد و دفعه دوم به طرز عجیبی خیلی زودتر از آنچه اعلام شده بود به تمرین برگشت. دیروز هم خبر مصدومیت دوباره او مطرح شد آن هم در شرایطی که همزمان بحث انتقالش به فوتبال اروپا جدی شده است.

تابستان امسال باشگاه چاوز پرتغال پیشنهادی به این مهاجم داده بود اما چون قرارداد داشت، نتوانست برود اما حالا با علم به اینکه با حضور دیاباته و لوکادیا و اضافه شدن آل کثیر در حضور پاکدل شانس بسیار کمی برای بازی دارد، دوباره دنبال رفتن است.

به نظر می‌رسد اگر بار دیگر عبدی درخواست جدایی‌اش را ارائه دهد، هم یحیی راضی است هم باشگاه حاضر می‌شود در ازای رقمی به او رضایتنامه بدهد و شاید در این حالت هر دو طرف سود کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...