حوادث اخیر هیچ خللی در فعالیت‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد نکرد


حوادث اخیر هیچ خللی در فعالیت‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد نکرد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حوادث اخیر هیچ خللی در فعالیت‌های اقتصادی استان بوشهر ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح پنجشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: دشمن تلاش دارد که با دسیسه‌های مختلف مسئولان را از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه‌ای دور کند.

وی تنها راه مقابله با دشمنی‌های استکبار جهانی در این شرایط حساس را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت اجرایی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها نباید معطوف به این حوادث جزئی باشد.

باستین با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما را سرگرم این مسائل جزئی کند افزود: سازندگی‌ها، کارهای بزرگ اجرایی، قانون گذاری‌های کارآمد، کارهای بزرگ قضائی و مسائل مهم در سیاست خارجی باید با جدیت ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حفظ نظام و پاسداشت خون شهدا و رضایت رهبر معظم انقلاب با تمام وجود پای کار هستند.

رفع مشکل ۳۰ واحد تولیدی

وی از تشکیل سه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر طی دو روز اخیر بیان کرد: با توافق دستگاه اجرایی و بانک‌ها مشکل ۳۰ واحد تولیدی برطرف شده است.

باستین تصریح کرد: مجموعه اقتصادی استان با تمام توان تلاش می‌کند کوچک‌ترین خللی به اقتصاد استان وارد نشود و با همین روحیه انقلابی و جهادی کارها را پیش می بریم.

وی ایجاد آرامش در زندگی مردم را مهمترین اولویت مسئولان دانست و ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در تأمین ارزاق عمومی و معیشت روزمره مردم پیش بیاید.

تأمین کالاهای اساسی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همه کالاهای اساسی به میزان مورد نیاز در دسترس مردم قرار دارد خاطرنشان کرد: در این زمینه هیچگونه جای نگرانی نیست.

وی با تقدیر از همراهی و حمایت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان افزود: اگر کسانی بخواهند شیطنت کنند آمادگی کامل برای دفع شیطنت‌ها وجود دارد و برنامه‌ریزی کامل انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش جالب صداپیشه جناب‌خان بعد از دیدن عکس رامبد جوان