بنا هم انتخابی داشت اما با شیوه خودش


بنا هم انتخابی داشت اما با شیوه خودش

دارنده مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱، گفت: هدفم حضور در المپیک و ایستادن بر سکوی قهرمانی این رقابت هاست.

به گزارش مشرق، علی اکبر یوسفی درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران در آستانه اعزام به رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد:خدا را شکر شرایط بدنی نسبتا خوبی دارم. برای حضور در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در اسپانیا، مجموعا ۲ اردو را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتیم و تمرینات خوبی داشتیم. همه بچه ها از انگیزه بالایی برای کسب موفقیت برخوردارند، در این میان فقط منتظر ویزای اسپانیا هستیم تا بتوانیم در رقابت های جهانی امیدها حاضر شویم.

دارنده مدال طلای جهان، افزود: از ۷ یا ۸ ماه پیش با آقای بنا در اردوهای تیم ملی بودیم، بعد از مسابقات جهانی صربستان با تغییر کادر فنی ما نیز در اردوها بودیم و امیدوارم با زحماتی که کشیدیم به نتایج خوبی برسیم.

بیشتر بخوانید:

اگر عدالت در کشتی فرنگی بود حسرت مدال المپیک نداشتم


وی درباره چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: هم آقای بنا و هم آقای رنگرز از مربیان خوب کشتی ما هستند. چرخه انتخابی هم همیشه بوده است و آقای بنا به روش و سبک و سیاق خود آن را اجرا می کرد. آقای رنگرز هم چرخه انتخابی را نوشته اند و قصد دارند آن را اجرا کنند.‌ به هر حال هر مربی راه و روش خود را برای انتخاب نفرات تیم ملی دارد.

یوسفی درباره در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ پاریس و برنامه هایش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در سنگین وزن، گفت: هر کشتی گیری آرزوی حضور در المپیک و کسب مدال طلا را دارد. من هم سخت تمرین می‌کنم و امیدوارم بتوانم عضو تیم ملی در المپیک پاریس شوم و به مدال طلای المپیک برسم.

سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در پایان درباره رقابت با میرزازاده و باخت مقابل او در انتخابی مسابقات جهانی، خاطرنشان کرد: به هر حال کشتی برد و باخت دارد و ممکن است در جریان مبارزه هر اتفاقی بیفتد. تجربه من نسبت به گذشته بیشتر شده و نقاط ضعفم را تا حد زیادی برطرف کرده‌ام. امیدوارم در رویدادهای پیش رو بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم و در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی شوم. در اولین گام هدفم کسب بهترین نتیجه در رقابت های امیدهای جهان است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته