اگر قرار است من به جای شما کار کنم بگویید !


اگر قرار است من به جای شما کار کنم بگویید !

رکنا: استاندار گلستان با انتقاد از عدم تهیه جدول زمانبندی اجرای پروژه مرکز ماده ۱۶ توسکستان توسط اداره کل بهزیستی، گفت: اگر قرار است به جای دوستان بهزیستی هم‌ بنده کار کنم بگویید!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان ، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری برگزار شد با اشاره یه اینکه مصوبات این شورا لازم‌الاجرا بوده و قطعا باید در زمان مقرر به اجرا برسد، اظهار کرد: از هیچ مدیری کم کاری در این حوزه را نخواهیم‌پذیرفت و انتظار داریم با جدیت بیشتری نسبت به این حوزه اهتمام داشته باشید.

وی با بیان اینکه متاسفانه برنامه زمانبندی برای اجرای وظایف اداره کل بهزیستی تهیه نشده است، افزود: متاسفانه اجرای مصوبات مربوط به این اداره کل به دلیل نبود یک ساختار منظم برنامه ریزی مبهم‌بوده و پاسخ شفافی پیرامون میزان پیشرفت و زمان نهایی اجرا دریافت نمی‌کنیم.‌

ضرورت تجهیز مرکز بانوان ماده ۱۶ گنبدکاووس ظرف یک هفته آینده

استاندار گلستان با انتقادات از عدم‌اجرای طرح ساخت اسکان ماده ۱۶ در توسکستان خطاب به مدیرکل بهزیستی، خاطرنشان کرد: اگر ق ار است من جای شما کار کنم بگوئید زیرا من کشیده شدن کار این مرکز به شب عید را برنمی تابم.

زنگانه آخرین فرصت اداره کل بهزیستی برای ساخت و تجهیز مرکز ماده ۱۶ توسکستان را ۲۰ دی ماه دانست و تصریح کرد: سوله شرق استان با محوریت گنبدکاووس نیز باید ظرف یک ماه توسط فرمانداری با محوریت خیرین آماده شود.

وی بر لزوم‌تجهیز این سوله ها توسط بهزیستی ظرف ۳ ماه تاکید کرد و گفت: مرکز ماده ۱۶ بانوان گنبدکاووس نیز با کمک شهرداری این شهر آماده است و بهزیستی باید ظرف یک هفته به تجهیز و راه اندازی آن اقدام کند.

طرح جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی کلاله علمی‌ و پیشرو است

استاندار گلستان تقویت عملکرد شهرستانهای گالیکش و مراوه تپه در حوزه مبارزه با مواد مخدر را ضروری دانست و ادامه داد: از فرمانداران شهرستانهای کلاله و رامیان نیز که رتبه های برتر را در اسن‌حوزه به دست آوردند تشکر می کنم.

زنگانه با اشاره به ارائه طرح جامع پیشگیرانه آسیب های اجتماعی در شهرستان کلاله، اضافه کرد: از تدوین و ارائه این طرح علمی و جامع توسط فرماندار شهرستان کلاله تشکر می کنم و امیدوارم به زودی بتوانیم‌ با تامین اعتبار آن از محل یک درصد اعتبارات پژوهشی آن را اجرایی کنیم.

در این جلسه دکتر فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله طرح عملیاتی و جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی این شهرستان را با محوریت اقدامات فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای ارائه کرد که با همکاری جهاددانشگاهی استان گلستان تهیه و اجرایی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟