ذوب آهن روند صعودی خود را محکم کرد


ذوب آهن روند صعودی خود را محکم کرد

پرفروش‌ترین محصول ذوب آهن اصفهان در شهریورماه که مورد تقاضا قرار گرفت مربوط به «تیرآهن (داخلی)» با ۹۰ هزار و ۴۱۸ تن بود که ۳۷ درصد از مقدار فروش ماهانه را در ششمین ماه از سال جاری به خود اختصاص داد.

ذوب آهن روند صعودی خود را محکم کرد

بورس نیوز:

شرکت ذوب آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود طی این دوره را برابر با ۲۴۶ هزار و ۸۷۹ تن مورد شناسایی قرار داد، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار فروش این شرکت فولادی برابر با یک میلیون و ۲۸۷ هزار تن بود.

محصولاتی که شرکت ذوب آهن اصفهان در شهریورماه به فروش رساند مربوط به فروش آن‌ها در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین مقدار فروش متعلق به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۵۳ هزار تن بود که ۶۲ درصد از فروش ماهانه را در اختیار داشت.

ذوب آهن روند صعودی خود را محکم کرد

ذوب آهن اصفهان در شهریورماه از فروش ۲۴۶ هزار و ۸۷۹ تنی محصولات تولیدی خود به درآمدی نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومان دست یافت و همچنین از مقدار فروش یک‌میلیون و ۲۸۷ هزار تنی که از ابتدای سال مالی تا پایان نیمه نخست سال جاری به همراه داشت به درآمد تجمیعی ۱۶ هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان رسید.

میانگین مقدار فروش محصولات ”ذوب" طی ۶ ماه سپری‌‎شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲۱۴ هزارتن است، گفتنی است که در شهریورماه مقدار فروش این شرکت فولادی نسبت به میانگین ماهانه طی ۵ ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش پیدا کرد، مقدار فروش ماهانه ذوب آهن اصفهان نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش فروش را در کارنامه مالی خود به ثبت رساند.

مقدار فروش ماهانه این شرکت فولادی در دوره مشابه سال گذشته برابر با ۱۷۱ هزار تن در ماه بود، گفتنی است که در سال جاری این مقدار فروش با افزایش ۷۵ هزارتنی همراه بود، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرد.

ذوب آهن روند صعودی خود را محکم کرد

پرفروش‌ترین محصول ذوب آهن اصفهان در شهریورماه که مورد تقاضا قرار گرفت مربوط به «تیرآهن (داخلی)» با ۹۰ هزار و ۴۱۸ تن بود که ۳۷ درصد از مقدار فروش ماهانه را در ششمین ماه از سال جاری به خود اختصاص داد، این شرکت فولادی از فروش نزدیک به ۶۷ هزارتن شمش کالایی در بازار خارج از کشور ۸۳۲ میلیارد تومان درآمدزایی از سوی "ذوب" شکل گرفت.

محصولاتی که "ذوب" در شهریورماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش کالایی، ریل. سایر (نبشی، ناودانی و ...) بود که در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسیدند. همان‌طور که گفته شد تیرآهن و شمش کالایی بیشترین مقدار فروش را در بازار‌های داخلی و صادراتی به خود اختصاص داد.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید