هدف دشمن این بود که اغتشاشات را به سمت دانشگاه‌ها ببرد


هدف دشمن این بود که اغتشاشات را به سمت دانشگاه‌ها ببرد

ایسنا: فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان بر تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: این جهاد به گونه ای باید باشد علاوه بر تاثیر بر افرادی که اعتقادات خاکستری دارند، باید اعتقادات دانشجویان انقلابی و جهادی تقویت شوند سردار محمد...

هدف دشمن این بود که اغتشاشات را به سمت دانشگاه‌ها ببرد

ایسنا: فرمانده سپاه ثاراالله استان کرمان بر تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: این جهاد به گونه ای باید باشد علاوه بر تاثیر بر افرادی که اعتقادات خاکستری دارند، باید اعتقادات دانشجویان انقلابی و جهادی تقویت شوند

سردار محمد علی نظری در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به سرمایه گذاری دشمنان در ابتدای آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: دشمن از پیشرفت علمی ایران ترس و نگرانی دارد و همه هدفش بر این بوده که این اغتشاشات را به سمت دانشگاه ببرد.

نظری بر تقویت جهاد تبیین در سطح دانشگاه ها تاکید کرد و افزود: این جهاد به گونه ای باید باشد علاوه بر تاثیر بر افرادی که اعتقادات خاکستری دارند، باید اعتقادات دانشجویان انقلابی و جهادی تقویت شوند.

وی تسریع در راه اندازی مرکز نفس در راستای اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت را ضروری دانست و گفت: انتظار داریم این مرکز به زودی راه اندازی شود تا بشود از فرزندانی که در معرض خطر سقط هستند جلوگیری شود.

دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: جهاد تبیین را باید به صورت ریشه ای اجرا کرد و این جهاد بهتر است از آموزش و پرورش آغاز شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند، بر تجهیز و راه اندازی مرکز نفس تاکید کرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار، بسیج دانشجویی دانشگاه را یکی از قوی ترین بسیج های استان و کشور عنوان کرد و گفت: در برگزاری اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۰، اردوی دانشگاه کرمان بهترین اردو شناخته شد.

دکتر سید میثم موسوی افزود: بزرگترین اردوی جهادی را در تابستان سال جاری با حضور ۲۰۰ جهاد گر و با حضور تیم های درمانی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی برگزار کردیم که خدمات ارزنده ای را ارائه کردند.

وی در این دیدار همچنین به کمبودهای دانشگاه در حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: دانشگاه در مورد زیر ساخت خوابگاهی ضعیف است که نیازمند توجه جدی از سوی استانداری و وزارتخانه هستیم.

موسوی همچنین درخواست کرد: تفاهم نامه ای برای بهره گیری از اردوهای تفریحی و تهیه جهیزیه برای دانشجویانی که قرار است ازدواج آسان داشته باشند با مجموعه سپاه منعقد شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین بر ساخت گذر فرهنگی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد و گفت: خوابگاه دانشجویان متاهلین نیاز به اقلام اساسی دارند و در این راستا خواستار کمک سپاه در زمینه تجهیز این خوابگاه ها هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی