ا‌فزایش زیاد قیمت وانت زامیاد و انتقاد متقاضیان این نوع خودرو‌


ا‌فزایش زیاد قیمت وانت زامیاد و انتقاد متقاضیان این نوع خودرو‌

کاربران سامانه «فارس من» از افزایش قیمت بسیار زیاد وانت‌های زامیاد انتقاد و عنوان کردند که با این شرایط توان پرداخت افزایش قیمت را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «افزایش قیمت وانت‌های زامیاد پیگیری شود» عنوان کردند که در حالی که در اردیبهشت امسال نسبت به ثبت‌نام برای خرید وانت نیسان تک سوز با قیمت 257 میلیون تومان و پیش پرداخت 129 میلیون تومان اقدام کرده‌اند اما اکنون قیمت این خودرو به‌صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته که این موضوع موجب مشکلاتی برای ثبت‌نام کنندگان خرید این خودرو شده است.

کاربران سامانه فارس من عنوان کردند که اکنون قیمت خودرو مذکور به 318 میلیون تومان رسیده است که با این افزایش قیمت باید 60 میلیون تومان بیش از قیمت زمان ثبت‌نام به خودروساز پرداخت کنند و این در حالی است که در خصوص پیش‌پرداخت هیچ سود مشارکتی برای خریدار در نظر گرفته نشده است.

بنابراین گزارش شرکت زامیاد (زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا) قیمت محصولات نیسان برای سال جدید را نسبت به آخرین قیمت‌های سال گذشته طی ماه‌های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش داد.

براساس این گزارش قیمت نیسان تک سوز آپشنال هم‌اکنون در سایت شرکت سایپا حدود 331 میلیون تومان و قیمت وانت نیسان دوگانه سوز حدود 365 میلیون تومان است و این در حالی است که قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال در سه ماهه سوم سال 1400 حدود 258 میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال حدود 285 میلیون تومان بوده است.

با توجه به افزایش قیمت شدید این نوع خودرو از مسئولان شرکت سایپا تقاضا داریم تا نسبت به این افزایش قیمت توضیحاتی را ارائه دهد و با فراهم آوردن تسهیلات برای این خریداران مانع از بروز مشکلات مالی برای این دسته از خریداران شوند.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به عدد 1000 و بالاتر، پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهیم داشت.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!