بعد از ناکامی 180 دقیقه‌ای آقای گل/ لوکادیا امیدوار به گلزنی مقابل حامد لک


بعد از ناکامی 180 دقیقه‌ای آقای گل/ لوکادیا امیدوار به گلزنی مقابل حامد لک

درحالی که در هفته اخیر شایعات متعددی پیرامون ستاره پرسپولیس وجود داشت اما لوکادیا آماده زدن پنجمین گل فصل خود شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با جذب یورگن لوکادیا یکی از جذاب‌ترین خریدهای تابستانی تاریخ لیگ برتر را داشت. این مهاجم هلندی که در سطح اول فوتبال باشگاهی دنیا به میدان رفته مهره ارزشمندی برای قرمزها محسوب می‌شود و در حال حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر نیز قرار دارد.

با این حال در روزهای گذشته اخباری در فضای مجازی پیرامون لوکادیا وجود داشت که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. گفته می‌شد هلند از اتباعش خواسته ایران را ترک کنند و این موضوع شامل لوکادیا هم می‌شود.

این شایعات درحالی منتشر شد که لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت دریافت مطالباتش و فعال نشدن بندهای فسخ یک طرفه اجازه جدایی تا پایان فصل را ندارد. البته دیر شدن چندروزه پرداختی به او نیز طبق تجربه‌های قبلی از فسخ و جدایی بازیکنان، نگرانی‌های زیادی برای هواداران به همراه داشت اما نهایتا پیش از بازی با مس رفسنجان دستمزد او پرداخت شد.

لوکا بازیکنی حرفه‌ای است و در تمام این روزها که چنین شایعات پیرامونش وجود داشت بدون توجه و نشان دادن واکنش تمرینات خود را پیش برد. او تا اینجا چهار گل زده و تشنه گلزنی پس از دو بازی است. لوکادیا مصاف سخت و جذابی با خط دفاعی مس رفسنجان و البته حامد لک، گلر با انگیزه این تیم خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟