علمای دین برای ایجاد وحدت در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند


عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه گفت: بزرگان و علمای دینی لازم است که برای ایجاد وحدت بیشتر در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند و با بصیرت و روشنگری اجازه ندهند که توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان عملی شود.

علمای دین برای ایجاد وحدت در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شهریار حیدری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه سال‌های طولانی با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هفته وحدت یک فرصت مناسبت برای بازخوانی مشترکات مسلمین است، گفت: حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه از دستورات قرآن است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه اتحاد و همدلی مردم بوده و حضرت امام خمینی (ره) بر همین اساس بیشترین تاکید را بر حفظ وحدت در بین مذاهب اسلامی داشته‌اند.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس افزود: رهبر انقلاب نیز خط قرمز نظام را تفرقه بین مذاهب و اقوام مختلف می دانند و یکی از استراتژی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی است.

وی بیان کرد: بزرگان و علمای دینی لازم است که برای ایجاد وحدت بیشتر در دنیای اسلام اهتمام جدی تری داشته باشند و با بصیرت و روشنگری اجازه ندهند که توطئه‌های تفرقه انگیز دشمنان عملی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم اهل سنت، اهل حق و شیعه شهرستان سرپل برادروار و متحدانه در کنار هم زندگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: وحدت باعث تولید قدرت و اقتدار جهان اسلام در برابر دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش