پربیننده ترین اخبار ورزشی 24 ساعت گذشته


پربیننده ترین اخبار ورزشی 24 ساعت گذشته

پیشنهاد غیرمنتظره برای اسکوچیچ، رده‌بندی برترین فوتبالیست‌های تاریخ و رسیدن شهرت تارتار به لیگ هلند

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر یکی از پربیننده ترین اخبار ورزشی 24 ساعت گذشته به پیشنهاد سرمربیگری چین به اسکوچیچ مربوط میشود. بر اساس اخبار گفته میشود که دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران از کشور چین پیشنهاد دارد صعود بی دردسر و مقتدرانه تیم ملی ایران به جام جهانی قطر باعث شد که دارگان اسکوچیچ اعتبار خوبی به دست بیاورد ور در اسیا شناخته شده تر از گذشته باشد اسکوچیچ که قبل از سرمربیگری تیم ملی ایران مربی تیم‌های فولاد خوزستان ، ملوان انزلی و نفت آبادان بود، بعد از کنار گذاشته شدن از تیم ملی مذاکراتی را با فدراسیون عراق داشت که به توافق نرسید. طبق اخبار ورزشی روز گذشته یکی از دستیاران سابق اسکوچیچ در تیم ملی خبر داد که وی درحال مذاکره با فدراسیون چین است که در گذشته از مربیان سرشناسی همچون مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس بهره برده اند.

دیگر خبر ورزشی پربازدید سایت شهرخبر به رده بندی بازیکنان فوتبال تمام دوران تعلق دارد. طبق این خبر لیونل مسی ابر ‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در رده‌بندی برترین بازیکنان تمامی دوران ، بالاتر از مارادونا و رونالدو قرار دارد.

نشریه «فور فور تو» انگلیس 100 بازیکن برتر تاریخ فوتبال را معرفی کرده است که رتبه اول این فهرست متعلق به لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی و برنده هفت توپ طلا است که در این رده‌بندی بالاتر از مارادونا که رده دوم این فهرست است و رونالدو که در رده سوم میباشد قرار دارد.پله اسطوره تیم ملی برزیل، زین‌الدین زیدان از فرانسه، یوهان کرایف اسطوره هلند، فرانتس بکن‌باوئر از آلمان، فرنس پوشکاش از مجارستان و رونالدوی برزیلی هم به ترتیب رده‌های چهارم تا دهم این رده‌بندی را از آن خود کرده‌اند.

دیگر خبر ورزشی پربازدید سایت شهر خبر به شهرت تارتار به واسطه تساوی های مکرر تعلق دارد.

طبق خبر ورزشی سایت شهرخبر ذوب‌آهن به به سرمربیگری تارتارکه 6 تساوی در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر به دست اورده لقب پادشاه تساوی‌ها را به خود اختصاص داده. تارتار در کشور هلند به واسطه یک مورد مشابه که در لیگ هلند این روزها عملکردی ذوب‌آهن‌گونه دارد شهرت یافته و مورد توجه کاربران قرار گرفته است

با توجه به دسترسی همه افراد به شبکه های مجازی و همینطور اینترنت بستر برای منتشر کردن اخبار کذب و دروغ نیز مهیا شده است از این رو پیدا کردن اخبار درست و به موقع و همچنین جذاب شاید کمی سخت شده باشد از این اگر می خواهید تا خبر درست را مطالعه کنید و از آخرین اخبار روز دنیا و همینطور خبر ورزشی آگاه شوید ما به شما سایت شهر خبر را معرفی می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق