300 میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری تصویب شد


300 میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری تصویب شد

شهرکرد- مدیرکل آموزش‌ و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان ۳۰۰ میلیارد ریال برای ورزش دانش‌آموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش به تصویب رسید.

افشین امیریان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی مجموعه شهدای دانش‌آموز، ۱۰۰ میلیارد ریال برای استخر ناحیه یک شهرکرد و ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

وی توسعه زیرساخت‌های ورزش دانش‌آموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری را از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان استان دانست و افزود: با تصویب این اعتبارات بخشی از کمبودهای این بخش جبران می‌شود.

امیریان به اجرای طرح شهید خرازی و آزادسازی و مردمی‌سازی اماکن ورزشی برای استفاده خانواده‌ها در مناطق ۱۷ گانه آموزشی زیرمجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: در این طرح امکانات ورزشی مدارس با هدف مشارکت‌بخشی اولیا و فرزندان در برنامه‌های ورزشی، روزهای پنجشنبه در اختیار مادران و دختران و روزهای جمعه در اختیار پدران و پسران استان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای ارتقای کمی و کیفی توسعه برنامه‌های ورزشی در دستور کار اداره‌کل آموزش و پرورش استان قرار دارد.

امیریان به پیش‌بینی ۴۰ زمین چمن مصنوعی برای شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: طرح استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان به‌زودی در مدارس استان انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟